نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

نماز با عشق

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۱۴ ب.ظ


شهید چمران درباره نماز فرمودند:

نمازهایت را عاشقانه بخوان حتی اگر خسته ای یا حوصله نداری،

قبلش فکر کن چرا داری نماز می خوانی و با چه کسی قرار ملاقات داری.

آن وقت کم کم لذت می بری از کلماتی که در تمام عمر داری تکرارشان می کنی ولی از تکرارشان لذت می بری،

تکرار هیچ چیز جز نماز در این دنیا قشنگ نیست.

این شهید بزرگوار چقدر زیبا و عاشقانه نماز را وصف کردن کاش نمازهایمان این چنین باشد  خدایاا ببخش این هه کوتاهیه ما را

ببخش که همش فقط حرف می زنیم و می گویم توکلت علی الله ولی توکل واقعی نداریم ببخش که در نماز هایمان فکرمان در همه جا هست غیر از حضور در کنار شما

شرمنده ام خدای من شرمنده

  • ۹۴/۰۳/۰۴
  • نشانه گمنام

نظرات  (۶)

  • سید محمد میرهاشمی
  • عالی بود...
    پاسخ:
    بله شهدا اینگونه بودن
  • بانوی گمنام
  • روحمان با یادشان شاد
    شهدا اینجور میگفتند اونوقت من بیچاره چی باید بگم ؟ این وضع نماز خوندن های من :(((
    تاعقل عاشق نشود و عشق عاقل نشود شهید نخواهی شد...چمران
    پاسخ:
    آمین
    سلام علیکم دوست مومنه من
    بله بهتر بگیم این وضع نماز خوندن ماااااااااااااا
    واقعا هم همین طوره ممنونم سیده بانووووو
    ++++

    شهیدحاج علی محمدی پور

    برادر عرب که به دنبال من می گردی تا گلوله ات را در سینه ام بنشانی ، در روز قیامت جای من و تو عوض خواهد شد ، آن روز من به دنبال تو خواهم گشت تا نزد خداوند تو را شفاعت کنم.

    پاسخ:
    کاش ما هم لایق شفاعتشان باشیم
    ببخش که در نماز هایمان فکرمان در همه جا هست غیر از حضور در کنار شما 
    پاسخ:
    واقعا همین طوره فکرمون همه جا هست غیر از اونجایی که باید باشه
    بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
    سلام علیکم ورحمه الله...
    عاشق این شهیدم با اون دست نوشته هاشون!
    کلا عرفانشون منو کشته...
    ممنون از حسن انتخابتون:*
    موفق باشید ****
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله همه ی شهدا یادشون و خاطرشون در یاد ها خواهد بود انشاءالله
    همچنین