نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

عکس نوشت (خدا)

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۳۱ ب.ظ
  • ۹۴/۰۴/۲۳
  • نشانه گمنام

نظرات  (۹)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • عکس اولت خیلی مناسب حال این روزای مملکتمونه...
    پاسخ:
    دقیقا
  • بانوی گمنام
  • سلام دوست خوبمممم
    چقدر عکس نوشته ها قشنگ بودن
    ممنونم بابت تصاویر زیبا
    این روزهای پایانی مهمانی خیلی التماس دعا خیلی
    پاسخ:
    علیکم السلام فدای شما بشم من
    بله عزیز
    ممنون از شما
    محتاج دعاییم دوست مهربونم
  • لاله پرپر
  •  کوله بارت بربند     
     شاید این چند سحر فرصت آخر باشد   
     که به مقصد برسیم 
     بشناسیم خدا 
     و بفهمیم که یک عمر چه غافل بودیم  
     می شود آسان رفت  
     می شود کاری کرد که رضا باشد او  
     ای سبکبال  
     در این راه شگرف  
     در دعای سحرت  
     در مناجات خدایی شدنت  
     هرگز از یاد مبر  
     من جا مانده بسی محتاجم  
    پاسخ:
    بسیار زیبا بود
    دوست خوبم محتاج دعاییم
  • لاله پرپر
  • می گویند

             هر وقت آب می نوشی

                          بگو یا حسین(ع)،

      این روزها که

               آب می بینی و نمی نوشی

                           آرام بگوی یا اباالفضل(ع)

    ممنون از حضورت

    التماس  دعا

    پاسخ:
    یا ابالفضل
    یا حسین ع
    ممنون از شما دوست خوبم
    محتاج دعاییم
    باز آقای قدس می گوید: ایت الله بهجت فرمودند 
    « روزی آقا در رابطه با پاداش عمل صالح اگر چه اندک باشد، فرمود: 
    یکی از علمای نجف روزی در مسیر راهش به فقیری یک درهم صدقه داد ( البته بیشتر ازآن نداشت ) شب در خواب دید او را به باغی مجلل و دارای قصری بسیار عالی و زیبا دعوت کرده اند که نظیر آن را کسی ندیده بود. پرسید این باغ و قصر از آن کیست؟ گفتند: ازآن شماست تعجب کرد که من در برابر این همه تشریفات، عملی انجام نداده ام. به او گفتند: تعجب کردی؟ گفت:آری. گفتند: تعجب نکن. این پاداش آن یک درهم شماست. که خالصانه و با حسن عمل انجام گرفته است. »
    پاسخ:
    خیلی عالی بود استفاده کردم بله گاهی یه کمک خیلی کوچیک برا خدا خیلی بزرگ هست
    انشاءالله که همه کارهامون حتی وبلاگ نویسیمون خالصانه برا رضای خدا باشد
  • حسین(حدیث سرو)
  • سلام.
    ممنون از حضورتون.
    بلاگفا هم دیگه شورشو در آورده
    سرعتش خیلی کم شده
    یه حسی بهم میگه بمون ولی میترسم باز هم این بدبختی پیش بیاد
    موندم بین اینکه بیام همینجا با خیال راحت یه وب بسازم یا بمونم اونجا
    شبهای اخر ماه مبارکه
    از دعا فراموشم نکنید...
    و من الله التوفیق...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون از شما برادر کوچیکم
    خب ما که گفتیم اینجا عالیه بیایین بلاگ بهتره
    چشم و همچنین
  • نجمه خانم
  • آره 
    من اعتماد ندارم به خدا 


    واقعا ندارم...
    پاسخ:
    انشاءالله که به حق این ساعات پایانی اعتمادتون به خدا زیاد میشه دوست من
    ولی این حرف و عمل درستی نیست که اعتماد نداشته باشیم به خدا
    همین دیگه به خدا یه اعتماد قوی نداریم بعد ازش همه چی می خوایم یه نماز می خونیم صد تاچیز می خوایم قوربونش بشم که هیچ وقت تنهامون نذاشته ولی ما این چیزا رو درک نمی کنیم
    الهی العفو الهی العفو
  • نجمه خانم
  • هعی....


    "هیچ وقت تنهامون نذاشته"

    می دونی این جمله رو برای خودم اصلا مطمئن نیستم 

    از شکی بودن هم گذشتم 
    من بعد از بلایی که سرم اومد همه چیو باختم....
    پاسخ:
    وااااای نجمه جان فدات شم این چه حرفیه دوووست من خدا همیشه بنده هاشو امتحان میکنه منتها به روشهای مختلف وقتی آدم نا امید باشه نسبت به خدا باید به یاد بیاره مصیبتهایی که خانوووم زینب کشیدن یا حضرت فاطمه س درسته که ما مثل اونا نیستیم ولی می تونیم صبور بودنشون رو تو زندگیمون برا خودمون الگو قرار بدیم
    من یکی از دوستام دوبار طلاق گرفته ولی هیچ وقت ندیدم حرف از ناامیدی به خدا بزنه همیشه حرفاش از خدا و امام زمان عج بوده و هست
    خواهش میکنم از شما کمی فکر کنین با خودتون با خدا خلوت کنین خدا همیشه صلاح بنده هاشو بهتر از خودشون میدنه باور کن فقط باید باورش داشته باشی همین
  • فاطمه صادقی
  •    کسی که روح شادی دارد، همیشه وسیله خوبی برای شادمانی و خنده پیدا می کند...
    سلام چقدر زیبا:)