نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

خواب امام زمان عج

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۳ ب.ظ

شاگرد: استاد ، چکار کنم که خواب امام زمان رو ببینم !؟
استاد: شب یک غذای شور بخور . آب نخور و بخواب . ببین چه خوابی میبینی .
شاگرد دستور استاد رو اجرا کرد و برگشت.
شاگرد: استاد دائم خواب آب میدیدم !‏ خواب دیدم بر لب چاهی دارم آب مینوشم .

کنار لوله آبی در حال خوردن آب هستم ! در ساحل رودخانه ای مشغول.... گفت اینا رو خواب دیدم!
استادش فرمود : تشنه آب بودی خواب آب دیدی‏ ؛‏ تشنه امام زمان بشو ....تا خواب امام زمان ببینی !

 

خواب امام زمان منبع :کلاس معرفت
سلام دوستان کلاس معرفت وبلاگی هست که قبلا فعالیت داشت بنده این پست ایشون رو جای دیگه ای نگه داشته بودم .
ان شا الله که راضی باشن اینجا استفاده کردم. 


شعر پایین هم نوشته حدیث سرو :
 
نشسته غرق تماشای شیعیان آقا
کسی نیامده جز او سر قرار خودش
چه انتظار غریبی است این که شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش
......
......

کی میشه که واقعا تشنه امام زمانمان باشیم
اماما دعایمان کن تا در حضورت حاضر شویم
یا علی التماس دعای فرج


  • ۹۴/۰۵/۱۶
  • نشانه گمنام

نظرات  (۳)


راهی شده دلم از سینه در پی تو
مثل هر سال امشب میری مدینه
زائر بی نشونه زهرا
کاشکی امشب گرد راهت
روی سر ما بشینه
مردم از جدایی عشق من کجایی
صاحب عزای این مجلس عزایی
روی لبت تبسم داری
بین چشمات ، اشک پر خون
مردم از این بیقراری
حال دلم شده پاییزی
حال و روزت، ابر و  بارون
بارونه فصل بهاری
چشم من گریونه ، روی تو خندونه
دست من لرزون وای ، دست تو بی جونه
لخته ی خون گل بستر شد
نوحه ی تو شام آخر ، داغ تنه بی سر شد
خیمه گهی که خاکستر شد
گشواره ، گوش پاره ، معجر و انگشتر شد
کربلا شد خونه ، زهرا روضه خونه
دل نگرونه وای ، گریه هاش روونه
سلام ..
 ان شالله مشمول دعای اقا بشیم

پاسخ:
علیکم السلام
ان شالله
یا ابا صالح المهدی ادرکنی .
پاسخ:
یا ابا صالح المهدی ادرکنی