نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

سه اثر عجیب دعا برای غیر

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ

سلام خدمت همه ی بزرگواران

شرمنده ی همه ی شما هستم اما همیشه دعاگویتان بوده و هستم هرگز فراموشتان نمی کنم.

به این آدرسی که براتون می ذارم حتما مراجعه کنین یه پست بسیار عالی من خیلی استفاده کردم  رو جمله سبز کیلک کنین 

راستی قبل از پست حضرت معصومه س یه پست داشتم درباره خواب امام زمان عج وقت کردین مطالعه کنین .ممنونم


درباره ی اللهم اغفر للمومنین و المومنات از بیانات آیت الله مجتبی  تهرانی

  • ۹۴/۰۶/۰۱
  • نشانه گمنام

نظرات  (۳)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام عزیزم
    ممنون از لینک ولی واردش نمیشه:(
    پاسخ:
    علیکم السلام  دوست خووووبم
    بله عزیز خودم هم امتحان کردم وبشون بلاگفاست  بلاگفا همش اذیت میکنه ان شا الله که دوباره درست بشه اگر درست شد بهتون اطلاع میدم
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • " السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس السلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا"
    نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
    نقد وجود داده به تاراج صد هوس
    نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
    عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
    لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
    کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
    "گزیده ایی از کتیبه های اطراف حرم"

    عیدتون خیلی مبارک
    * خیلی التماس دعا"
  • وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
  • "السلام علیک یا شمس الشموس و یا انیس النفوس السلطان یا اباالحسن یا علی بن موسی الرضا"


    نومید و مفلسیم و نداریم هیچکس
    نقد وجود داده به تاراج صد هوس
    نالان بگرد کعبه کوی تو چون جرس
    عصیان هزار عمر و گرفتار یک نفس
    لطفی کن ای کریم و بفریاد ما برس
    کز خلد بهشت لطف تو صد بار خوشتر است
    "از کتیبه های اطراف حرم"

    عیدتون خیلی مبارک
    خیلی التماس دعا