نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

معجزات حضرت علی بن موسی الرضا ع

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۱ ب.ظ

 سلام بزرگواران عید میلاد ضامن آهو حضرت علی بن موسی الرضا بر شما بزگواران و دوستداران آن حضرت مبارک

سلام به امام خوبیها که او را ضامن آهو می نامند

امامم یا امام رضا من خیلی بلد نیستم چی بگم چی بخوام ...

کاش که میشد حرف دلمو بزنم آقا ...

یا ضامن آهو ضامن همه ی ما جوونا باش تا شرمنده امام زمانمون نباشیم

یا ضامن آهو ضامن همه ی ما باش تا در هیچ سختی رهبرمون سید علی رو تنها نگذاریم تا وقتی که مولامون در حضور خود ما را نیز حاضر ببیند

یا ضامن آهو داشتنت ضمانتیست برای ورودما به بهشت

داشتنت ضمانتیست برا دور شدن از هر آنچه مار ااز شما دور میکند

 یا ضامن آهووو....

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا ع


معجزه ای از معجزات امام رضا ع

گل مریم کنار ضریح:

مرتضی اشکفتی از خادمان حرم قدس رضوی (ع) درباره معجزات در مدت خدمتشان در حرم قدس رضوی توضیح می دهد: اولین جلسه ای بود که روضه رضوی (ع) فضای کنار ضریح مقدس شستشو می شد. در مراسم حضور داشتم و مشغول صحبت کردن با حضرت شدم. مادرم از قبل سنگ کلیه داشت و قابل دفع نبود و نیاز به عمل کردن داشت. به حضرت گفتم: مادرم بیمار است و بعد یکی از شاخه های گل مریم کنار ضریح که هر روز عوض می شود و به مردم داده می شود را برای مادرم به خانه بردم. مادرم گل را بو کرد و بعد از آن بسیار گریه کرد. صبح از خواب بیدار شدم و مادرم گفت: معجزه شده و سنگ کلیه ام دفع شده است. پدرم گفت: امکان ندارد. مادرم آزمایش انجام داد و دیگر هیچ سنگی در کلیه اش دیده نشد. ۹سال از آن ماجرا می گذرد و پس از آن ماجرا دیگر مادرم مریض نشد.

دوستی دارم که فرزند شهید است و روزی به حرم آمد. معجزه را قبول نداشت. برایش دلیل می آوردم و می خواستم برایش اثبات کنم که معجزه وجود دارد. در حال صحبت کردن بودیم که حرم شلوغ شد و خانمی که شفا پیدا کرده بود را به سمت آگاهی می بردند تا آسیبی نبیند و بررسی کنند تا واقعیت را بفهمند. در اتاق با کلامی منقطع می گفت: سال ها بود نمی توانستم صحبت کنم.  داخل حرم نشسته بودم، نوری در گلویم وارد شد و الان می توانم صحبت کنم. خوشحال بود و مانند بچه ای که تازه می خواست صحبت کند، سخن می گفت. به دوستم گفتم امام رضا (ع) کرامتش را به تو نشان داد!

ماجرایی را نیز دوستم خادم حرم رضوی برایم گفت: فردی در ایالت متحده دوره خلبانی را گذرانده بود و می خواست مدرکش را بگیرد و خیلی آشفته بود. ایرانی در آنجا از او سؤال می پرسد چرا این قدر آشفته هستی و جواب می دهد: همسری دارم که بیمار است و پزشکان نتوانسته اند بیماری اش را تشخیص دهند و الان در بستر است و کاری از من بر نمی آید. آن فرد می گوید: دکتری را در ایران و شهر مشهد با نام “دکتر رضا” می شناسم و هر کسی پیش او می رود، مریضش خوب می شود. فقط با خودت قرار بگذار تا اگر همسرت خوب شد، هدیه ای به او بدهی. در هواپیما می نشیند و با خودش قرار می گذارد تا اگر همسرش سالم شد، هدیه ای به دکتر رضا بدهد.

به خانه می رسد و همسرش را سالم می بیند و ماجرا را از او می پرسد و همسرش می گوید: دکتر رضا خانه‌مان آمد و گفت هدیه ای که همسرت می خواست به من بدهد را برایم بیاورد. این فرد به مشهد می آید و در خیابان امام رضا (ع) دور فلکه آب به دنبال مطب دکتر رضا می گردد و نمی داند حضرت حیات مادی ندارند. یکی از دوستان خادم حرم او را پیدا کرد و ماجرا را از او سؤال کرد و او گفت: آمده ام از دکتر رضا تشکر کنم که همسرم را مداوا کرده است. خادم می فهمد و او را داخل حرم می آورد و او را جلوی ضریح می برد و می گوید دکتر رضا این جا هستند. آن فرد می رود و حضرت را زیارت می کند و در بازگشت به دوست خادم‌ام می گوید: دکتر رضا را دیدم و تمام مشکلاتم را به او گفتم و هدیه ام را به او دادم و ایشان قبول کردند تا همه مشکلاتم را حل کنند.

برگرفته از با شگاه جهانی خادمین اهل بیت ع

 


  • ۹۴/۰۶/۰۳
  • نشانه گمنام

نظرات  (۱۰)

  • نشانه گمنام
  • سلام بزرگواران شرمنده همه ی شما هستم
    امشب نمیتونم به وب های زیباتون سر بزنم ان شا اله اگر عمری باشه فردا خدمت میرسم
    یا علی التماس دعای فرج
  • نردبانی تا خدا
  • سلام
    از خوندنشون واقعا لذت بردم
    میدونی... یه حس قشنگی به آدم میده... حس مباهات و افتخار به داشتن یه همچین آقای رئوفی 
    و احساس امیدواری... 
    عیدتون مبارک
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله کرامات ائمه همیشه زیباست
    بله کاملا موافقم
    عید با تاخیر بر شما هم مبارک
    محتاج دعا
    سلام به شما بانو
    میلاد یابن رسول الله امام رضای مهربانمون علیه السلام بر شما مبارک 

    پاسخ:
    علیکم السلام مهربونم خووووبی
    ممنونم بر شما هم با تاخیر مبارک
    آقا میرزا حسن لسان الأطباء از اهالی اشرف مازندران نقل کرد در زمانی که حاجی ملا محمد اشرفی از مشاهیر علما در زادگاه خود اشرف ( بهشهر ) زندگی می‌کرد، من یک بار عازم زیارت حضرت رضا، علیه السلام شدم . برای خداحافظی و امر وصیت نامه‌ی خود خدمت ایشان رفتم و چون دانست که به زیارت ثامن الائمه علیه السلام می روم، پاکتی به من داد و فرمود :

    « در اولین روزی که به حرم مشرف شدی، این نامه را تقدیم امام رضا علیه السلام کن و در مراجعت جوابش را گرفته، برایم بیاور.»

    با خود گفتم : یعنی چه ؟ مگر امام رضا علیه السلام زنده است که نامه را به او بدهم؟! چگونه جوابش را بگیرم؟! اما عظمت مقام آن دانشمند مانع شد که این مطلب را به ایشان بگویم و اعتراض نمایم .

    هنگامی که به مشهد مقدس رسیدم، در اولین روز زیارت، برای ادای تکلیف نامه را به داخل ضریح انداختم . بعد از چند ماه موقع مراجعت برای زیارت وداع به حرم مشرف شدم و اصلاً سخن حاجی را که گفته بود جواب نامه‌ام را بگیر و بیاور، فراموش کرده بودم .

    بعد از نماز مغرب و عشا درحال زیارت بودم که ناگاه صدای مأموری بلند شد که زائران از حرم بیرون روند تا خدام به تنظیف حرم بپردازند . وقتی نماز زیارت را تمام کردم، متحیر شدم که اول شب چه وقت در بستن است ؟ ولی دیدم کسی جز من در حرم نیست ! برخاستم که بیرون روم، ناگاه دیدم سید بزرگواری در نهایت شکوه و جلال از طرف بالا سر با کمال وقار به سوی من می آید . همین که به من رسید، فرمود : حاجی میرزا حسن ! وقتی به اشرف رسیدی پیغام مرا به حاجی اشرفی برسان و بگو :

    آیینه شو جمال پری طلعتان طلب جاروب زن به خانه و پس میهمان طلب

    در این فکر بودم که این بزرگوار که بود ؟ که مرا به اسم خواند و پیغام داد یک مرتبه متوجه شدم اوضاع حرم به حالت اول برگشته، برخی نشسته و بعضی ایستاده به زیارت و عبادت مشغول هستند فهمیدم که این حالت مکاشفه بوده است . وقتی به وطن مراجعت کردم، یکسره به خانه مرحوم حاجی اشرفی رفتم تا پیغام امام علیه السلام را به وی برسانم همین که در را کوبیدم، صدای حاجی از پشت در بلند شد که :

    « حاجی میرزا حسن ! آمدی ؟ قبول باشد . آری :

    آیینه شو جمال پری طلعتان طلب جاروب بزن به خانه و پس میهمان طلب

    سپس افزود:« افسوس ! که عمری گذراندیم و چنان که باید و شاید صفای باطن پیدا نکرده‌ایم !»


    کرامات رضویه ، ج 2 ، ص 64.


    پاسخ:
    مممنونم زیبا بود
    سلام ..ان شالله که ما هم مشمول کرامات اقا علی بن موسی الرضا قرار بگیریم ..
    باور ..
    کسی که خوابیده رو میشه بیدار کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نه ..

    اگه یه نگاهی بندازیم با ایات قران حتی بزرگترین دانشمندان جهان مسلمان شدند .
    کسی که مسلمان باشه و شیعه کرامات رو قبول میکنه
    کسی هم که حب و بغض ال علی رو داشته باشه همه چیز رو به باد تمسخر میگیره
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شا الله
    بله کاملا موافقم

     

    Http://parsico.net/pages/imamreza/

     

    اینم هدیه من به مناسبت تولد امام رضا(ع)

    عیدتون مبارک

     

    بعد از بازشدن تصویر به آسمانش ضربه بزن 

    خداوکیلى اگه خوشت اومد منم دعا کن

     


    پاسخ:
    واااااااااااای عالی بود بهترین هدیه ی عمرم بود خیلی خیلی ممنونم ان شا الله حاجت روا بشین دوست خووووبم
    هدیتون اشکمو در آورد
    مممنونمممم

    نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

    مردم صدای آمدنت را شنیده اند

    زیباتر از همیشه شده آستان تو

    آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

    ...

    ولادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، آقا امام رضا علیه اسلام مبارکباد.


    پاسخ:
    سلام علیکم دوست خوووبم بر شما هم مبارک
  • بانوی گمنام
  • سلااااااااااااام دوست خوبممممممم عیدت مبارک ان شالله به زودی زود زیارت آقا روزیت فدات بشم
    در کوی رضا سرود جان می‌شنوم
    آواز پر فرشتگان می‌شنوم
    بنشسته به هر کرانه پاکان به دعا
    لبیک خدا از آن میان می‌شنوم
    میلاد سراسر نور امام رضا (ع) بر شما مبارک باد
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست مهربووووونم الهی دورت بگردم ان شا الله همچنین فدات شم
    بر شما هم با تاخیر مبارک
    سلام عزیزم

    عیدت مبارک
    پاسخ:
    علیکم السلام نجمه جان
    فدای شما بشم با تاخیر بر شما هم مبارک
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام
    عیدت مبارک نشانه جان...
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست خوووبم
    ممنونم با تاخیر بر شما هم مبارک