نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

یا صاحب الزمان عج

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۵:۲۷ ب.ظ

سلام دوستان ببخشید من همیشه شرمنده ی شما بزرگواران هستم دعا کنین شرمنده ی امام زمان عج نباشم کارام خیلی زیاده این روزا زیاد نمیتونم سر بزنم

حالا مهمونتون میکنم به یه حدیث زیبا از آیت الله بهجت فومنی و یه کلیپ تصویری

آیت الله بهجت







تکان میخوری بگو یا صاحب الزمان،

می نشینی بگو یا صاحب الزمان،

برمیخیزی بگو یا صاحب الزمان،

صبح که از خواب بیدار میشوی مؤدب بایست و صبحت را با سلام به امام زمانت شروع کن و بگو آقا جان دستم به دامانت خودت یاری ام کن،

شب که میخواهی بخوابی اول دست به سینه بگذار و بگو"السلام علیک یا صاحب الزمان"بعد بخواب.

شب و روزت را به یاد محبوب سر کن که اگر اینطور شد,شیطان دیگر در زندگی تو جایگاهی ندارد،دیگر نمیتوانی گناه کنی،دیگر تمام وقت بیمه امام زمانی...

و خود امیرالمؤمنین(ع) فرموده است: که در حیرت دوران غیبت فقط کسانی بر دین خود ثابت قدم می مانند که با روح یقین مباشر و با مولا و صاحب خود مأنوس باشن.

بر گرفته از وب سایت صاحب الزمان عج

این کلیپ رو هم ببینین حتما دربارهی انتظار هست


کلیپ انتظار

  • ۹۴/۰۶/۰۶
  • نشانه گمنام

نظرات  (۱۰)

هر کس با استعدادهایی آفریده شده که باید آنها را به کار بندد. به کار بستن آنها، بزرگترین سعادت در زندگی هر فرد است
پاسخ:
بله کاملا درسته دوست من
بسمه تعالی
السلام علیک یا مولانا و سیدنا یا صاحب الزمان.
سلام. خیلی خوب و دلنشین بود... خدا کنه همیشه حواسمون باشه و غفلت نکنیم.....
اللهم عجل لولیک الفرج........
پاسخ:
علیکم السلام دوست خوووووبم
آمین
آمین
حضرت فاطمه (علیها السّلام) فرمودند:
مَن اَصعَدَ إلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِهِ، اَهبَطَ اللهُ اَفضَلَ مَصلَحَتِه؛
هر کس عبادت خالص خود را به سوی خداوند بالا فرستد (و پیشکش آستان او کند)، خدا هم بهترین مصلحت خود را بر او فرو می فرستد.
مجموعه ورّام، ج 2، ص 108 

سلام عزیزم ممنونم ازت
امیدوارم به هر آرزویی میخوای برسی

پاسخ:
علیکم السلام دوست خووووبم
و همچنین

خداوندا…
اگر در کار تو چون و چرا کردم،خطا کردم..
وگر در ناامیدی تکیه جز بر کبریا کردم،خطا کردم..
حلالم کن،خطا کردم..
اگر اسمی بجز اسم تو آمد بر زبانم، من پشیمانم..
وگر در نیک روزی غفلت از شکر و دعا کردم، خطا کردم..
اگر لغزیده گاهی ذره ای پایم، ببخشایم..
وگر از فرش زیرم اندکی پا را فرا کردم، خطا کردم..
نفهمیدم که عشق اول و آخر تویی..
عشق آفرینا، من خطا کردم..

همین که سر میزنی ممنونممممممممممممممممممممم
پاسخ:
عالی بود مممنونم
شما لطف دارین
  • بانوی گمنام
  • سلام دوست خوبمممم
    ان شالله که همیشه زیر سایه امام زمان باشید ♥
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست مهربونم ♥
    و همچنین دوست خووووووبممممممممممممممممم

    فرمایشات آیت الله بهجت عالی بود
    خداکمک کنه عامل باشیم
    پاسخ:
    ان شا الله
    سلام علیکم
    دعوتید به :
    شما هم نویسنده باشید ..
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون از دعوتتون

    21- قاسم پور، احسان:

    چون کام جانم تشنه لقای حضرت حق است که با شراب وصل سیراب می‌شود پس می‌روم تا نماز خون بخوانم در دریای عشق شنا کنم.

    ***************
    22- شهید قره گزلو، توکل:
    تهذیب به معنای پاک کردن خود از خوی‌ها و عادات حیوانی است. هرگاه صفات رذیله را از وجود خود بیرون نمودیم آنگاه خود را می‌شناسیم و هرگاه خود را شناخیتم خدای خود را بهتر می‌شناسیم. یکی از بهترین راه‌های شناختن نفس و تهذیب خود، به جای آوردن نمازهای واقعی است که در آن فقط و فقط خداوند مد نظر باشد.

    ***************
    25-شهید کلهر، ابوالفضل:

    به گفته قران نماز- این شیوه الهی- را به پا دارید که بدانید نماز کارخانه انسان سازی است. این نماز و قرآن است که عشق به خدا و شهادت را نزدیکتر می کند.

    پاسخ:
    مممنونم دوست خوووبم استفاده کردم
    26 –شهید ماجدی، مصطفی:

    صلابت، ابهت، همت، عظمت، وحدت، رفعت، جلالت و حشمتمان در یک چیز است و آن نماز است.

    صلابت غیرتمان، ابهت همتمان، عظمت وحدتمان، هیبت قوتمان، رفعت عبادتمان، حلالت کثرتمان، حشمت اخوتمان یکی است نماز.

    برادرم و خواهرم، همه را به تقوای خداوند تبارک و تعالی، که تنها معیار فضیلت است و نماز و امر به معروف و نهی از منکر و دعا که سلاح مؤمن است و قرآن مجید که حق عظیم به گردن ما دارد سفارش می‌کنم. 

  • همسر سید علی ...
  • الان می گویند ما بچه های دهه 50 
    ما بچه های دهه 60
    ما بچه های دهه 70
    ما بچه های دهه 80 

    خوش بحال بچه های دهه ظهور ...
    پاسخ:
    آی گفتیییی
    ای خداااااا