نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

شاید خداحافظ

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب.ظ

سلام دوستان

امروز اومدم برا نوشتن اینکه حرف دلمو بنویسم ولی نمیدونم از کجا شروع کنم

از وبلاگ نویسی که گاهی وقتا به دوستان گلی که دلنوشته های قشنگی دارن افتخار میکنم چرا که دلنوشتهاشون از شهدا و اهل بیت ع و از دلتنگیهاشون هست که خیلی زیبا به نگارش در میارن

خوشحالم که ایران ما فرزندان مومنی چون شما مهربانان دارد و خیلی خرسندم از اینکه دوستان گلی چون شماااااا داشتم

خیلی وقته که پستای آن چنان کاملی نمیتونم بزارم حلالم کنین

نمیدونم شاید دیگه نیام

نه اینکه از این فضا بدم بیاد نه باور کنین

بلکه میخوام بگم بلاگ مخصوص دوستانی هست که قلم زیبایی دارن

بنده حقیر آن طور که باید نمیتونم باشم

از شما مهربانان حلالیت می خواهم و هرگز فراموشتان نمیکنم در نمازها و دعاهایم به یادتان هستم و خواهم بود 

شما نیز فراموشم نکنین

گاهی به وبلاگهای زیبای شما بزرگواران حتما سر خواهم زد .

بانوی گمنام

عاکف

بهشت زود هنگام

همسر سید علی

طلبه آینده

بهار 

و خدایی که در این نزدیکیست

سوته دلان

لاله پرپر

عشق الهی

حدیث سرو

غریبانه

و.....

ببخشیدو حلالم کنین

یا علی التماس دعای فرج




  • ۹۴/۰۶/۱۵
  • نشانه گمنام

نظرات  (۱۲)

عزیزم شما که خیلی هم خوب می نوشتی. مطالب و تذکرات خوبیم می زاشتی. البته هرطور که خودت راحت تری ولی اگه به این خاطر می خوای بری که فکر می کنی خوب نمی نویسی به نظر من که اصلا اینطور نیست.
من این مدت زیاد نمی رسیدم وبلاگ هارو بخونم. حس و حال نت زیاد نداشتم به دلایلی. ولی هرموقع فرصتی و حوصله ای داشتم خوندم. شما هم حلال کن اگر خوندم و چیزی نگفتم و تشکری نکردم:)
پاسخ:
شما به بنده خیلی لطف دارین
نه خواهش میکنم این چه حرفیه من مطالب رو برا رضای خدا میذارم خیلی خوشحالم که خوندین اشکال نداره اگر پیامی نذارین ولی مطالب رو بخونین
شما حلال کنین اگر خیلی کم به وبتون سر زدم وقت نمیکنم به همه سر بزنم
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • برای هر وبلاگ نویسی یه دوره اینطوری پیش میاد که دستش به نوشتن نمیره
    نرو، هر وقت حال نوشتن داشتی بیا بنویس ولی کامل نرو... حیفه
    پاسخ:
    سلام بهشت جونم خووووبی  ان شالله
    چشم اااااااااااااااای به چشم
    سلام دوست خوبم

    ما که از شما جز خوبی چیزی ندیدیم که بخوایم حلال کنیم...

    فقط لطفا وب رو حذف نکنید، چون حیفه...

    شما رو به خداوند منان میسپارم...

    در پناه حق

    پاسخ:
    علیکم السلام مهربونم
    فدای شما بشم مهربونی از خودتون بود
    نه حذف نمیکنم
    سلام خواهر جون
    ای وای میحواید برید
    دلمون براتون تنگ میشه
    امیدوارم این مدتی که نو فضای مجازی با هم بودیم ناراحتی پیش نیومده باشه
    شما بنده رو حلال بفرمایید
    ولی آخرشم نفهمیدم شما چند سالتونه(;
    ان شاءالله عمر با عزت و سراسر سلامتی داشته باشید
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام فدای شما بشم دل من هم تنگ میشه
    نه فدای شما بشم ناراحتیم از اینجا نبود
    شما به این ماااهیییییییییییی
    دیگه دیگه
    همچنین عزیزم
  • همسر سید علی ...
  • اوا ....
    کجا میری ؟؟
    نرو ...
    پس من متنهای قشنگ کی رو بخونم ؟؟ :((
    پاسخ:
    شما به بنده لطف دارین
    چشم برمیگردم اما حضورم کمرنگتر از قبل میشه امیدوارم همه ی شما بزرگواران ببخشید
    موفق باشید
    پاسخ:
    همچنین
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    جبهه را نباید خالی کرد ..این مطلب فراموش نشه لطفا....
    گاهی باید رفت مرخصی اما نه اینکه بری دیگه برنگردی....




    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله چشم
    همچنین

    در دعا هم از نیاز عاشق سخن میرود، هم از ناز معشوق؛ هم از احتیاج این و هم از اشتیاق، او هم از انس هم از خوف، هم از محبت هم از معرفت، هم از توبه و انابت هم از کرم و اجابت، هم حاجتی معیشتی و زمینی هم از مطلوبات آرمانی و آسمانی، هم از تسلیم و هم از تعلیم. محمداسماعیل دولابی



    پاسخ:
    خیلی زیبا بود ممنونم
    سلام خواهر بزرگوار

    این حرفو نزنید
    خود من به شخصه خیلی از وب شما استفاده کردم ..
    باور کنید تک تک جمله های این وبلاگ براتون تا صبح روز قیامت ارزشمند خواهد بود ...
    سنگرو خالی نکنید
    حداقل هفته ای یک بار تسریف بیارید
    پاسخ:
    علیکم السلام بزرگوار
    ممنونم از لطف بی دریغتون
    چشم تمام سعیم رو می کنم که حضور داشته باشم

    اگر بعضی افراد، بی منطق و خود محورند، 
    تو همواره آن ها را ببخش 

    اگر نسبت به دیگران مهربانی ولی آن ها تو را به خودخواهی متهم می کنند،
    تو همواره مهربان باش 

    اگر فردی موفق هستی ولی در نهایت تعدادی دوست دروغین و تعدادی دشمن حقیقی به دست آورده ای، 
    تو همواره بکوش تا موفق شوی 

    اگر صادق و یکرنگ هستی و ممکن است دیگران فریبت دهند، 
    تو همواره صادق و یکرنگ باش 

    هر آن چه طی سالیان ساخته ای ، ممکن است فردی در یک لحظه ویران کند، 
    تو همواره در حال ساختن باش 

    تو همواره مهربان باش 


    اگر به شادابی دست یابی، ممکن است دیگران به تو حسادت ورزند، 
    تو همواره شاد باش 

    خوبی های امروز تو، ممکن است فردا فراموش شود، 
    تو همواره خوب باش 

    بهترین چیزی را که در توان داری به دنیا هدیه کن ، حتی اگر کوچک است، 
    تو همواره بهترین ها را هدیه کن
    پاسخ:
    خیلی خیلی زیبا بود ممنونم
    سلام

    آخه دلت اومد دوستان رو تنها بزاری پستهای به این خوبی چرا کم لطفی میکنی.

    اما دلم برات تنگ میشه .امیدوارم همیشه خدا کنارت باشه عزیزممواظب خودت باش.
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست خووووبم
    چشم برمیگردم به خاطر داشتن دوستان مهربانی که در این فضا به دست آوردم بر میگردم
    دل منم برا شما تنگ شده بود

    گفتم که روی خوبت از من چرا نهان است؟
            گفتا تو خود حجابی ورنه رخم عیان است
    گفتم که از که پرسم جانا نشان کویت
            گفتا نشان چه پرسی؟ آن کوی بی نشان است!
    گفتم مرا غم تو خوشتر ز شادمانی 
            گفتا که در ره ما غم نیز شادمانی است