نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

عکس نوشت تبریک میلاد

سه شنبه, ۸ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۴۹ ب.ظ

 بزرگواران ببخشید مطلب درباره پیامبر عزیزمون خیلی دارم ولی فرصت نوشتن ندارم
عید بر شما مبارک
یا علی التماس دعای فرج
  • ۹۴/۱۰/۰۸
  • نشانه گمنام

نظرات  (۸)

عید شما هم مبارک
  • محمد علمدار
  • سلام
    تبریک میگم و شما را به وب خودم دعوتتون میکنم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
  • هائوژین ......
  • حضرت آیت الله العظمی خامنه ای :
    نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست،
    بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى،
     شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است
     و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه،
    حرف اصلى ملت ایران،
    یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏هاى الهى تبیین شود...


  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام خوب هستید نشانه عزیز ؟
    ببخشید دسترسی به اینترنت نداشتم دیر اومدم
    با تاخیر فراوان (از خجالت فراوان ) عیدتون مبارک دوست خوبممممم
    پاسخ:
    علیکم السلام مهربووووووووووووووونم مممنون وقتی حضور شما و دوستان رو میبینم خوب تر هم میشم فدات شم
    وای چرا عزیز نه که من خیلی زود اووومدم ممنون ان شالله عید فرج مولامون رو جشن بگیریم.
  • سوته دلان
  • سلام نشانه عزیز

    هرکسی که مقتدای هردو عالمش پیامبر رحمه للعالمین باشه ینی به اوج رحمت خدا رسیده...

    انشاءالله که در زیر سایه پیامبر به بالاترین درجات مادی و معنوی برسین...

    عیدتونم مبارک... :) 

    پاسخ:
    علیکم السلام دووووووووووست عزیزم
    بله ممنون ان شاالله
    همچنین عزیز
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام علیکم والرحمة
    بقول آیت الله بهجت اونی که میدونیم رو عمل میکنیم
    اونی که نمیدونیم رو احتیاط
    ان شالله روشن میشه
    پست بعدی من هم ان شالله در همین زمینه ست
    و من الله التوفیق...


    +عیدتون مبارک...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله کاملا
    ان شالله
    ممنون

    http://montazer300.blogfa.com/

    سلام بزرگوار

    به روزم

    با نهایت ادب و احترام دعوتید

    بر محمد و آل محمد صلوات بفرستید

    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    با دعای ظهور و سلامتی دردانه ی هستی

    یا علی

    پاسخ:
    علیکم السلام مهربووووووووووووونم
    ممنون از دعوتتون
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    سه‌چیز برای حل معضلات و گرفتاری خیلی مؤثر است
    اولی، کشتن گوسفند؛ کسانی که تمکن مالی دارند، گوسفند ذبح کنند و به فقرا بدهند. کشتن گوسفند و خون‌ریختن خیلی از بلاها را رفع می‌‌کند.
    دومی، حدیث کساء است. «و ادفعوا أمواج البلاء بالدّعاء»، پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم چندبار قسم ‌خوردند که اگر کسی این حدیث را بخواند، اگر غمگین باشد، غمش برداشته می‌‌شود، صاحب حاجت حاجتش برآورده می‌‌شود.

    سومی هم، چهارده‌هزار مرتبه صلوات فرستادن است. حالا چهارده‌هزار مرتبه را چندنفر یا در چند جلسه بفرستند فرقی نمی‌کند. ذکر صلوات برای اموات خیلی خاصیت دارد.

    گاهی من برای اموات صلوات را هدیه می‌‌کنم و اثرات عجیبی هم دیدم. خواب دیدم فردی به چند نوع عذاب گرفتار است مقداری صلوات برایش هدیه کردم دوباره در خواب دیدم، الحمدلله صلوات‌ها او را نجات داده‌اند.

    کسی می‌‌گفت: مادرم چند‌سال قبل مرده بود، یک شب خوابش را دیدم، گفت: پسرم! هیچ‌چیزی مثل صلوات روح من را شاد نمی‌کند؛ بهترین هدیه که به من می‌‌دهی، این ذکر است.

    آیت الله بهاءالدینی (ره) 


    پاسخ:
    خیلی ممنونم خیلی استفاده کردم ان شاالله عمل کنیم