نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

دو کوهه

جمعه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

سلام خدمت همه ی بزرگواران

راهیان رفتیم و برگشتیم ان شاالله که شهدا قبولمان کرده باشن یاد همه ی شما بزرگواران بودم مخصوصا دو کوهه که همیشه برام یه سفر خاصی بوده به یه حال معنوی بسیار زیبا رفتم طوری که با بستن چشمات میتونستی حس کنی شهدا اونجا هستن

وقتی حاج آقا شیخی درباره حسینه ی شهید همت حرف میزد و میگفت که رزمنده های اون موقع تعریف کردن که قبل اینکه اذان صبح به صدا در بیاد حسینه پر میشه از رزمنده هایی که جا برا خودت پیدا نمیکنی  این رزمنده ها همه برا نماز شب و دعا و مناجات جمع بودن و ما از قافله آنها جا ماندیم

یاد حرف شهید همت میوفتم وقتی دو کوهه میرم :

برای اینکه خدا لطفش ،رحمتش و آمرزشش شامل ما شود ،باید اخلاص داشته باشیم

و برای اینکه اخلاص داشته باشیم ،سرمایه می خواهد که از همه چیزمان بگذریم

و برای اینکه از همه چیزمان بگذریم ،باید شبانه روز دل مان و وجودمان و همه چیزمان با خدا باشد

این قدر پاک باشیم که خدا کلا از ما راضی باشد

قدم بر میداریم ،برای رضای خدا

قلم بر میداریم برای رضای خدا

حرف می زنیم،برای رضای خدا

شعار می دهیم ،برای رضای خدا

می جنگیم ،برای رضای خدا

همه چیز،همه چیز،همه چیزمان برای خدا خواست خدا باشد

که اگر شد ،پیروزی نزدیک است.

بزرگواران تو این سفر سه تا خبر خوشحال کننده شنیدم دو تاش مربوط به محجوب شدن دو نفر از خواهرای گلم بود که تصمیم گرفته بودن چادری شن حتی چادری که سر کرده بودن رو روی آن با گل نوشتن یا زهرا

و خبر بعدی درباره پدر دانش آموزی بود که یک سال بود سر مزار پدر بزرگوارش نمیرفت و در روز چهارم سفرمون پدر بزرگوارش به خوابش میاد و میگه که از دستش ناراحته

ایشون برا خودشون یه تعبیر دیگه ای کرده بودن ولی خب ما از علما پرسیدیم گفتن چون یک سال هست که سر مزار پدرش نمیره پدرشون گله مند هستن از دوری دختر و این یک معجزه هست که یک سال پدر به خوابش نمی یومد درست در این چند روز سفر راهیان پدر به خوابشون میاد

شهدا زنده اند و خودشون راهنمای ما هستن ان شالله که بتونیم ادامه دهنده ی راهشون باشیم

یاد همه ی شما بودم ملتمس دعای شما بزرگواران هستم

یا علی التماس دعای فرج

  • ۹۴/۱۱/۱۶
  • نشانه گمنام

نظرات  (۶)

  • رفاقت به سبک شهید
  • سلاممممممم زیارت قبول خوش به سعادتتون
    کاش زیادتر میگفتید اینقدر دلتنگمممم که نگو
    پاسخ:
    علیکم السلام سیده بانوی عزیز

    ان شالله روزیه شماااااااا به همین زودی زود
  • رفاقت به سبک شهید
  • نه به خدا منظورم این نبود که خوب ننوشتید منظورم اینکه کاش زیاد تر میگفتید از اونجا !
    ببخشید بلد نیستم زیاد حرف بزنم خرابکاری میکنم :(
    حلالم کن ابجی
    پاسخ:
    فدات شم من منظورم از این که حق دارین این بود که شما راست میگین خیلی کم نوشتم دورت بگردم شما حرف بدی نزدی شاید من نتونستم مفهومو خوب برسونم فدات شم اون قسممت جوابمو حذف کردم
    شما حلال کن آبجی فدات شم من
  • بسیجی گمنام
  • اول : سلام
    دوم : در عالم رازی هست که جز به بهای خون فاش نمی‌شود....
    سوم:
    عالی ، خوش به حال شما خوش ب حال اونهای که حضرت زهرا قبولشون کردند
    من چه کنم ، بی بی ایا گوشه چشمی به منم هم میکند 
    حال خوبی دارید برای من و امثال من دعا کنید
    چهارم:التماس دعای فرج
    پنجم: عاقبتون بخیر و ختم به شهادت

    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله
    ممنون حتما بی بی به همه لطف دارن
    ان شالله به زودی روزیه شما
    اللهم عجل لولیک الفرج
    همچنین

    سلام
    سلامی به بلتدای انتظار
    این روزها سلام دادن هم برای م تلخ است
    این روزها بزرگی از کوچه ها عبور می کند و سلام ش نمی کنند
    این روزها بزرگی سلام می دهد اما جوابی نمی شنود
    این روزها چقدر درد دارد

    این روزها فریاد می زننند:
    "این الفاطمیون؟؟؟؟؟"
    نکند از غافله جا بمانیم

    نکند کسی در فدایی شدن برای امام زمان از ما سبقت بگیرد
    راستی نکند دیگر قوم برگزیده نباشیم؟؟؟
    نکند عهد بشکنیم

    نمی دانم
    این روزها ذهن م لبریز از سوال های بی پاسخ است

    قرار دیدار بگذاریم
    فریاد بزنیم
    مرگ بر صهیونیسم بگوییم
    صدای مان باید تلاوی را بلرزاند
    مرگ بر آمریکا را فریاد بزنیم تا سران کاخ سفید در جای شان میخکوب شوند
    مرگ بر آل صعود بگوییم به امید اینکه به زودی آل سقوط شود

    قرار دیدار ما
    پنج شنبه   22  بهمن ماه


    ایران...

    http://montazer300.blogfa.com/

    پاسخ:
    چقدر غریبانه بود ممنونم فدات شم

    تا حالا راهیان نور نرفتم

    باور ت میشه

    اما با تمام وجود سربازهای امام زمان م رو حس می کنم

     

    پاسخ:
    فدای شما بشم دوست خووبم
    ان شالله به زودی روزیتون بشه البته شما به غرب فکر کنم نزدیکتری حتما ثبت نام کن برو عزیز
    چه قد زیبا خب همین بسه که حسشون میکنه انش الله روزیت شهادت بالام جان
    ان شالله در    بهشت عدن همون جای خشکلی که خداوند وعده داده و


    وصفش رو امام صادق ع  گفته  منزلگاهتون بشه و  همسایه دیوار به دیوار شهدا

    باشید

    اومدند رو دیدند شک نکنید
    پاسخ:
    مممنون و همچنین ان شاالله
    بله ان شاالله