نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

ام البنین

سه شنبه, ۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۲۸ ب.ظ

سلام بزرگواران امشب شب وفات بانوی مهربانی ها خانم ام البنین هست میدونم هر کسی هر حاجتی داشته باشه امشب میتونه اسم این بانوی مهربان رو تو قلبش بیاره .

دوست داشتم از او بنویسم از دردها و دلتنگیهایش بنویسم از اینکه خود را کنیز فاطمه س خطاب کرده بنویسم ولی در آن حد نیستم برا همین آدرسی برای شما بزرگواران قرار دادم که خود مطالعه کنین حتما به اسم ام البنین که با رنگ سبز نوشتم سفر کنین.

امشب خیلی التماس دعا داریم

برا شفای همه مریضا من جمله مادر دوست گلم نجمه جان که ان شاالله به زودی سلامتیشون رو با دعای بزرگوارانی چون شما بدست بیارن.

وفات بانوی مهربانیها خانم ام البنین را خدمت همه ی شما بزرگواران و بر پیشگاه حضرت ولی عصر عج تسلیت عرض میکنم.

یا علی التماس دعای فرج

ام البنین

 

  • ۹۵/۰۱/۰۳
  • نشانه گمنام

نظرات  (۵)

التماس دعا
پاسخ:
محتاج دعا
نمیدونستم.. من کجام؟

التماس دعا.. اون مطلب رو هم ان شا الله خواهم خوند

موفق باشی گلم.. محتاجیم به دعای فرج
پاسخ:
منظورت چیه نرگس جان
محتاج دعاییم ...ان شاالله
همچنین عزیز
اللهم عجل لولیک الفرج
خدا کنه هیچ کس گرفتاری نداشته باشه همه مریضا خوب بشن به حق مادر عباس
پاسخ:
آمین
سلام بزرگ مهدوی

ایکاش واقعا برای همین موضوع بود ..
خیر اصلا حقیر یادم نبود وفات خانم ام البنین هستش ..
ممنون از شما که یاداوری کردید ..
ان شالله تا قبل غروب افتاب بخه خودشون و فرزندشون عباس ع استغاثه خواهیم زد ..

ان شالله فرزندشون عباس ع دست من و شما و بچه های وبلاگ و دیگر جوونها رو خواهند گرفت



پاسخ:
علیکم السلام
شما این طور فکر کنین ان شاالله که همین طور باشه
خواهش میکنم
ان شاالله
ان شالله

سلام عزیز م

فدای مهربونی ت

ان شاءالله عباس شدن ت رو برای مولامون ببینم که ام البنین شاد بشه که زهرای مرضیه شاد بشه

 

آمین...

پاسخ:
علیکم السلام نفسم
الهی دورت بگردم
ان شالله چقدر دعات قشنگ بود یعنی من روسیاه لایق اینی که گفتی هستم
ای خدااااااا
خیلی برام عزیزیییییییییییییییی