نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

نائب الزیاره هستم ان شالله

سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۵۷ ب.ظ

سلام بزرگواران اگر قسمت باشه ان شالله فردا صبح حرکت می کنیم به سمت  آستان مقدس امامزاده علی بن محمد باقر(ع )در مشهد اردهال و قم جمکران حتما نائب الزیاره همه ی شما  بزرگواران خواهم بود ،چه دوستانی که ما رو دنبال کردن و سر میزنن چه دوستانی که سر نمی زنن  ولی من وبلاگ هاشون رو دنبال میکنم و رای میدم به یاد همه خواهم بود ان شالله.

میلاد بانوی دوعالم خانم فاطمه زهرا س را به همه ی شما بزرگواران و بر پیشگاه حضرت ولی عصر عج تبریک و تهنیت عرض میکنم.

ان شالله به شفاعت خانم فاطمه زهرا امسال همه ی جوونا به آرزوهای دنیوی و اخرویشون برسن .

ببخشید که فعلا نمیتونم سر بزنم از سفر برگشتیم حتما به مطاالب زیبای شما بزرگواران سر خواهم زد و رای خواهم داد.

ان شالله هر کسی بیماری داری در خانواده به زودی زود سلامتیشو بدست بیاره.

واژه مادر آنقدر واژه زیبایست که سنگ را نیز نرم می کند.

یه خواهش به خواهرانی دارم که اسمشون فاطمه و یا زهرا هست و یا از القاب خانم فاطمه زهراست مراقب اسمتون باشین حرمت اسم و صاحب اسم رو نگه دارین.

التماس دعاااا

دوستان وبلاگ مدیریت محترم غریبانه پستی راجع به چله زیارت عاشورا گذاشتن حتما بخونین .

رو اسم غریبانه برین میتونین به وبلاگ ایشون سفری داشته باشین.

خلاصه حلالمون کنین سفر هست و عمر دست خدا.

 


روز مادر بر تمامی مادران عزیز و همین طور مادران و همسران شهدا مبارک

  • ۹۵/۰۱/۱۰
  • نشانه گمنام

نظرات  (۹)

التماس دعا

پاسخ:
محتاج دعا
نائب الزیاره بودیم
خ.ش بحالتون 
التماس دعا 
زیارت قبول 
پاسخ:
ان شالله بزودی قسمتتون بشه
محتاج دعا نائب الزیاره بودیم
ممنون

عید شما هم مبارک عزیزم

التماس دعا

سفر بی خطر و پربار ان شاالله

پاسخ:
ممنون دلا جووونم و همچنین
محتاج دعا ممنون عزیز نائب الزیاره بودیم فدات شم
  • رفاقت به سبک شهید
  • عیدت مبارک دوست خوبم خیلی خیلی التماس دعا ♥
    پاسخ:
    عید شما هم مبارک مهربوووووونم سیده بانوی عزیز نائب الزیاره بودیم فدات شم♥

    سلام


    خیلی خیلی التماس دعا خواهری

    پاسخ:
    علیکم السلام نجمه جوووونم
    به یادتون بودم فدات شم مادرتون بهترن؟
    نائب الزیاره من هم باش

    شاید 20 این ماه منم برم.. برام دعا کن خواهری

    ان شا الله که حرمت این اسم رو نگه میداریم.. من هم بهت ولادت بی بی فاطمه زهرا رو تبریک میگم

    وب غریبانه هم رفتم..
    پاسخ:
    سلام عزیز
    نائب الزیاره همه ی بزرگواران بودم فدات شم ان شالله که امسال سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه
    ان شالله
    ممنون عزیز و همچنین
    ممنون از شما
    ان شاءالله که به دعای شما بهتر خواهند شد
    پاسخ:
    ان شالله نجمه جووونم فدای شما بشم
    سلام خانم خانم ها
    شما هم زن هستید؟از نظرات قبلی وقبلی وبلاگتون فهمیدم نویسنده زن هست.منم دخترم
    خوشحالم که همجنس در اومدیم
    راستی وبلاگ همسفر طلبه رو خوندم خیلی قشنگ بود
    بسیار التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    واااااای چقده خوشحالم که شما هم یه خواهر هستین ممنونم از حضور سبزتون خواهر گلم اجرتان با سید الشهدا ع
    بله خیلی خووووبه
    بسیار محتاجیم به دعااااا
    سلام  
    عیدتون مبارک 
    خوش به سعادتتون 
    منم انقد دلم هوای جمکران کرده دعا کنید واسم 
    التماس دعای فرج 
    یا علی مدد
    پاسخ:
    علیکم السلام
    عید شما هم مبارک
    ان شالله روزیتون بشه به زودی
    اللهم عجل فی فرج مولانا یا صاحب الزمان عج