نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

احمد

چهارشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۱۸ ب.ظ

سلام بزرگواران آیا می دانید وقتی یک رکعت نماز خوانده میشود نام زیبای احمد شکل میگیرد؟؟جالب است نه؟؟


  • ۹۴/۰۳/۲۰
  • نشانه گمنام

نظرات  (۷)

  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • چه جالب...
    :)
  • سید محمد میرهاشمی
  • بسیار عالی بود...
    پاسخ:
    ممنون
  • ذره ی ناچیز
  • اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم...

    التماس دعا
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    محتاج دعا
  • بانوی گمنام
  • چقدر جالب اصلا دقت نکرده بودم و نمیدونستم
    پاسخ:
    سلام علیکم سیده بانووووو بله منم تا حالا دقت نکرده بودم ولی آدم کمی که فکر میکنه می بینه چقدر کارای خدا حساب شده و دقیق هستش
    خدایا قوربونت برم من که اینقدر بزرگیو ما هنوز تا اون مرحله خداشناسیمون نرسیدیم.

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید.خوشحال میشم سر بزنید و اگه خواستید تبادل لینک کنیم.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون لینک شدین
    سلام
    جالب بود قبلا هم جایی خونده بودم این رو
    اما جالب تر اینکه توی الهی نامه علامه حسن زاده خوندم که :
    شکل انسان در سجده به شکل کلمه "هو" است (نقل به مضمون)
    و ایشون میفرمایند اسم هو وقتی برای خدا استفاده میشه در قرآن... مثل : هو الاول و الآخر و الظاهر و الباطن... این هو اشاره به ذات حق داره... به اون سِرّی که هیچ اسمی نمیشه براش گذاشت... هیچ وصفی نمیشه براش داشت... نه میشه گفت رحمانه نه میشه گفت رحیمه و نه حتی میشه گفت الله.. بلکه همه اوصاف حق و حتی همین اسم الله هم از همین "هو" که اسم ذاتی و سِرّی حق هست منشعب میشه...
    حالا حساب کنید ما در سجده به شکل "هو" هستیم... ببینید چقدر سجده عظمت داره... که اولیای خدا در یک سجده شکارها و دریافتها دارن...
    خدا ما رو از اهل سجده بداره
    یا علی 
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون که درباره هو نیز نوشتین 
    عالی بود استفاده کردم
    بله سجده عظمتش خیلی زیاده اولین بار بود که این مطلب شما رو مطالعه کردم اینکه ما در سجده به شکل هو هستیم خیلی زیبا بود
    و برا دعای پایانیتون آمین