نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

عید غدیرخم

پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ب.ظ
Image result for ‫عید غدیر‬‎
 

پیش چشم همه ،دست پسر بنت اسد
روی دست پسر ،آمنه بالا می رفت
می نویسم که شب تار سحر می گردد
یک نفر مانده از این قوم که بر می گردد

عید ولایت بر همه ی شما بزرگواران مبارک

یا علی التماس دعای فرج
  • ۹۴/۰۷/۰۹
  • نشانه گمنام

نظرات  (۹)

  • عــ ـاکـ ـف ...
  • سلام آبجی
    عیدت مبارک عزیزم:)
    پاسخ:
    علیکم السلام مهربونم
    عیدت شما هم مبارک
    مردی ز کننده​ی در خیبر پرس   اسرار کرم ز خواجه​ی قنبر پرس گر طالب فیض حق به صدقی حافظ   سر چشمه​ی آن ز ساقی کوثر پرس

    سلام عید غدیر بر شیعیان ان امام همام مبارکباد
    پاسخ:
    علیکم السلام با تاخیر بر مشا هم همچنین
  • فردین سلیمی
  • سلام و ادب عید رو خدمت شما تبریک عرض میکنم.
    ان شاء تبریک روز ظهور را به هم برسانیم.
    یاعلی
    پاسخ:
    علیکم السلام برادر کوچک علوی ممنونم با تاخیر بر شما هم همچنین
    ان شالله
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام نشانه جان عیدت مبارک عزیزم...
    پاسخ:
    علیکم السلام بهشت جونم با اخیر ببخشید بر شما هم همچنین
  • لاله پرپر
  • امیرالمومنین حضرت علی (علیه السلام) : 


    متعجبم از کسی که به دنبال گمشده ی خود می گردد ، درحالی که 

    نفس خود را گم کرده است ! اما به دنبال آن نیست...

    سید الساجدین امام سجاد (علیه السلام):

    خدایا ، چنان کن که روزهای عمرم در انجام دادن کاری سپری
    شود که مرا برای آن آفریده ای!!!

    پاسخ:
    بسیار زیبا بودند ممنونم
  • لاله پر پر

  • گر من از باغ تو یک میوه بچینم چه شود

    پیش پایی به چراغ تو ببینم چه شود

    یا رب اندر کنف سایه آن سرو بلند

    گر من سوخته یک دم بنشینم چه شود

    آخر ای خاتم جمشید همایون آثار
    گر فتد عکس تو بر نقش نگینم چه شود

    واعظ شهر چو مهر ملک و شحنه گزید
    من اگر مهر نگاری بگزینم چه شود

    عقلم از خانه به دررفت و گر می این است
    دیدم از پیش که در خانه دینم چه شود

    صرف شد عمر گران مایه به معشوقه و می

    تا از آنم چه به پیش آید از اینم چه شود

    خواجه دانست که من عاشقم و هیچ نگفت

    حافظ ار نیز بداند که چنینم چه شود

    یازهرا(س)

  • لاله پر پر
  • سلام عزیزم خوبی 
    الهی فدات ممنونم فراموش نمیکنی

    در پناه حق
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست خوبم
    خواهش میکنم من هرگز شما دوستان رو فراموش نخواهم کرد
    بسم الله
    سلام دوست عزیزم. خوبید شما؟ عید شما هم مبارک..
    الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه امیرالمومنین علی ابن ابی طالب (علیه السلام).
    پاسخ:
    بسم الله
    علیکم السلام مهربونم ممنون شمتا خوبین؟؟ با تاخیر شرمنده و همچنین
    الحمدلله
  • لاله پر پر
  •  

    هر جا که سفرکردم ، تو همسفرم بودی

    وز هر طرفی رفتم ، تو راهبرم بودی
    با هر که سخن گفتم ، پاسخ زتو بشنیدم
    بر هر که نظر کردم ، تو درنظرم بودی
    هرگز دل من بر تو ، یار دگری نگزید
    گر خواست که بگزیند ، یار دگرم بودی
    پاسخ:
    بسیار زیبا بود دوووووست خووووبم