نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

از خودت نجات پیدا کن!

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ

با سلام خدمت همه ی شما بزرگواران بنده کمی کسالت دارم به این دلیل زیاد نمیتونم خدمت شما دوستان باشم حلال کنین.

اینبار می خوام براتون ماجرایی از مرحوم آیت الله حاج شیخ محمد تقی آملی از کتاب اسرار عبادت تالیف آیت الله جوادی آملی ص 146 بنویسم.

بسم الله

مرحوم حاج شیخ محمد تقی آملی یک وقت می فرمود :در خواب دیدم دشمنی به من حمله کرد من با آن دشمن درگیر و گلاویز شدم این دشمن مرا رها نمی کرد من برای اینکه از شر او رها شوم دست او را به شدت گاز گرفتم که بلکه مرا رها کند و در این حال از خواب بیدار شدم .

دیدم دستم در دهان خود من است و به شدت دست خودم را گاز گرفته ام ؛در همان عالم خواب به من فهمانیدند که دشمن تو کسی نیست جز خودت پس از خودت نجات پیدا کن.

این گونه خوابهای خوب را هم خدا نصیب هر کسی نمی کند.

ائمه علیهم السلام فرموده اند:بنده ای که مورد عنایت خداوندی شد (یبصره عیوب الدنیا و داءها و دواءها)خداوند عیب و بدی دنیا را نشان او میدهد و راه علاج را نیز نشان او دهد.

دعا کنین اینگونه باشیم دوستان از بنده هایی باشیم که خداوند بدیها را نشانمان دهد .

همیشه دعاگوی تک تک  شما بزرگواران بوده و هستم.

موفق باشین و سرفراز

آرزوی صبر برا بازماندگان حاجیان عزیزمون دارم ان شالله که همه ی آنها مقامشان شهادت باشد و بس.

یا علی التماس دعای فرج

  • ۹۴/۰۷/۱۲
  • نشانه گمنام

نظرات  (۵)

  • لاله پر پر
  • تویی قرار دل بی‌قرار مشتاقان
    بیا وگرنه دل بی‌قرار می‌میرد

    تمام جادّه گرفته غبار غیبت تو
    بیا که بی‌تو دلم در غبار می‌میر
    د

    پاسخ:
    اللهم عجل فی فرج مولانا یا صاحب الزمان عج

    امام محمد باقر علیه السلام فرمودند: هنگامى که در روز جمعه نماز عصر را خواندى  بگو:
    اللهم صل على محمد و آل محمد الاوصیاء المرضیین بافضل صلواتک و بارک علیهم بافضل برکاتک و السلام علیهم و على ارواحهم و اجسادهم و رحمة الله و برکاته.
    همانا کسى که پس از نماز عصر این صلوات را بفرستد، خداوند صد هزار حسنه براى او نوشته، صد هزار گناه او را پاک کرده، به واسطه آن صد هزار حاجت او را برآورده نموده صد هزار درجه براى او مى‌نویسد.

    «ثواب الاعمال، صفحه83»

     

    برای حقیر هم دعا بفرمایید

    غریبانه


    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم بسیار حدیث زیبا و عالییی بود
    چشم همیشه دعاگو هستیم
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام
    کاش این قدرت رو پیدا کنیم....
    پاسخ:
    علیکم السلام برادر کوچک علوی
    ان شا الله
    سلام مومن. جزاکم الله خیرا

    احسنت...فوق العاده بود...
    یاد این افتادم که میگه" سبحانک انی کنت من الظالمین..." 

    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون بله دقیقا همین طوره که فرمودین
    همچنین
    موی کَنان، مویه کُنان : چنگ و نای، چنگ و نای، چنگ و نای
    جامه دران، بویه کنان : های و های، های و های، های و های

    این گل پرپر که چمن ندارد
    کوه و کمر، دشت و دمن ندارد

    این سر و قد که نسترن ندارد
    سوسن باغ و یاسمن ندارد
    این تن گل که پیرهن ندارد

    جان من است و جان به تن ندارد
    سرو شهید من کفن ندارد

    دل پی او پویه کنان : وای و وای، وای و وای، وای و وای
    موی کنان، مویه کنان : چنگ و نای، چنگ و نای، چنگ و نای

    پاسخ:
    غریبانه بود ایام بر شما تسلیت