نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

سلام بزرگواران مثل همیشه بابت تاخیر طولانی مدتم شرمنده  ان شاالله با این پست بتونم این تاخیرم رو جبران کرده باشم 

و از دوستانی که به بنده کامنتهایی گذاشته بودن از خیلی وقت پیش بنده ندیدمشون راستش امشب قسمت هرزنامه ها رو باز کردم اصلا نمیدونستم چنین چیزی هم هست هیچ وقت این نظرات رو بنده تو قسمت نظرات جدید نداشتم نمیدونم قضیه چی بوده از همه ی دوستانی که به وب بنده حقیر سر زدن و کامنت گذاشتن و بنده مشاهده نکردم اصلا نمیدونستم چنین چیزی هست معذرت می خوام ان شالله حلال کنن .

قلبا از دوستانی که زائر کربلا هستن التماس دعا دارم ما که مثل همیشه از پیاده روی اربعین جا ماندیم ما جاماندگان را نیز یادی کنین.


کربلا ای کاش من هم مسافرت بودم

السلام علیک یا سید الشهدا (علیه السلام)

ویژگی جایگاه امام حسین (علیه السلام) در برزخ:

در روایت است که حسین (علیه السلام )در عالم برزخ در سمت راست عرش خدا است و از آنجا به شهادت گاه خویش که در آنجا در خاک غلطیده و به آنچه در آنجا روی داده و به اردوگاهش می نگرد و به زیارتگرانش می نگرد در حالی که آنان را میشناسد و نام هایش و نامهای نیاکانش را می داند و به درجه و جایگاه هر یک از آنان ، در پیشگاه پروردگار آگاه است .

و آنکس را که در سوگ او اشک میریزد  می بیند و برای او از خدا آمرزش می خواهد و از پدران خویش می خواهد که برای آن سوگوار گریان ، از خداوند آمرزش می خواهند و می فرماید(ایها الباکی ! لو تعلم ما اعد الله لک لکان فرحک اکثر من جزعک : ای گرینده ! اگر میدانستی که خداوند چه پاداشهایی برای تو فراهم ساخته بی گمان شادمانی ات فزون تر از غم و سوگواریت بود ).

ان شاالله که ما که نیز جزء آمرزیده شده گان باشیم.

و اما ویژگی بعدی که:

ویژگی حسین علیه السلام در رستاخیز می باشد:

در روایت است که حسین علیه السلام را مجلسی در سایه سار عرش است که ویژگی ای شگفت دارد و آن اینکه اهل آن مجلس جملگی از اشک ریزندگان و زیارتگران حسین علیه السلام هستند که به سخنان او انس گرفته اند و از امان یافتگانند و آن هنگام که در آن مجلس نزد حسین علیه السلام گرد آمده اند همسران آنان از بهشت پیغام می فرستند که ما مشتاق دیدار شماییم ، ولی اهل آن مجلس از رفتن به بهشت سرباز میزنند و سخنان امام حسین علیه السلام و همنشینی با او را در برابر بهشت و نعمت های بهشتی بر می گزینند .

این مطالب برگفته از کتاب ( امام حسین علیه السلام این گونه بود ص 50 تالیف آیت الله حاج شیخ جعفر شوشتری)

  • ۹۴/۰۹/۰۶
  • نشانه گمنام

نظرات  (۹)

  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    ان شاالله به زودی کربلا روزیتون
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون و همچنین
    عاقبت شما هم به خیر

     

     

     

    سلام بر حسین و اربعینش، سلام بر اربعین و زائرانش! و سلام بر اندوه های دل آنان که به

     سوغات بر مزار کشتگان، عشق بردند و به مویه نشستند. به شوق زیارت صحن و سرای جان

     فزایت، اربعین شهادتت را به سوگ می نشینیم، یا حسین!

     

     

    بـــرای دلی کـ, ؛
    کــــربــــلا نرفتـ, بخـــوان :

    ┘◄أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوَّء...

    روزهایی خواهد آمد
    کـ, من نخواهم بود
    ولی هنوز...دوستت خواهم داشت!حســــــــــــ ـین جانم ..



    پاسخ:
    السلام علیک یا سیدالشهدا علیه السلام
    ┘◄أَمَّن یُجِیبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَ یَکْشِفُ السُّوَّء...
    سلام ..پست بسیار پرباری بود

    انشالله لایق عشق بزرگ اقا باشیم


    ان شالله مادرش زهرا س نگاهی بهمون بندازند
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون از شما
    ان شاالله
    ان شاالله
  • بانوی گمنام
  • سلام دوست خوبم خواهر عزیز
    این بیان فهرست دنبال کنندگان رو فعال کرد ولی به تبعش هرزنامه رو هم فعال کرده انگار ! کلیییییی نظر تو هرزنامه هست که من همینطور هاج و واج مونده بودم که اینا اینجا چیکار میکنن ! البته شک کردم گفتم شاید من خرابکاری کردم !ولی از دوستان که پرسیدم دیدم نه بیان خودش ایجاد کرده !
    مطلب در مورد امام حسین اینقدر زیاده و قشنگ که ولی نمیشه خوند تا میای بخونی دلتنگی اذیت میکنه .... یاد اوری میکنه که ببین تو هم جاموندی تو هم لیاقت نداشتی !!! از قافله عقب موندی ... هعیییییی خوشا به سعادت زائرین امام حسین که دعوتنامه هاشون امضا شد
    امام صادق علیه السلام:
    هیچ فرشته ای در آسمان ها نیست مگر آنکه از خداوند عزوجل درخواست دارد که حق تعالی به او اجازه دهد که قبر حضرت حسین را زیارت کند لذا گروهی از آسمان به پایین آمده و به زیارت حضرت رفته و گروهی از زیارت برگشته و به آسمان عروج می کنند

    یه زمانی کسی میرفت کربلا خیلی تو چشم بود
    ولی الان کسایی که جاموندن بیشتر تو چشمن
    یا اباعبدالله(ع).... پایم که جامانده....
    دلم را میفرستم به زیارت ارباب....
    انگار که قسمت نیست.... چشمانم کربلایی شوند....
    امسال هم دلم راهی کربلا میشود....؟
    درآن زمین که پناه تمام عالم بود , فقط برای من روسیاه جا کم بود؟؟؟

    خیلی التماس دعا دوست خوبم
    پاسخ:
    علیکم السلام ماه بانو سیده بانووووووووووو ی گل
    آره منم وقتی دیدم خیلی وقتا پیش کامنت از دوستانی داشتم و تو قسمت هرزنامه بوده خیلی شرمنده شدم
    دلتنگیییییییییییی آره بانووووووووووو منم خیلی دل تنگم ولی می خوام اربعین برم شاه عبدالعطیم شنیدم زیارت شاه عبدالعظیم هم مثل زیارت کربلاست ان شالله که زیارتمون قبول باشه
    سیده بانوی عزیز بازشما خانوم خانوما رفتی کربلا من یه بارم نرفتم ان شاالله به زودی قسمتتون بشه دوبهره برین این بار برا منم دعا کنین
    دل که کربلاییییییییی شود مطمئن باش روزی چشم نیز کربلایی خواهد شد
    محتاج به دعاییم بانووووووووووو
  • بانوی عاشق
  • به نام خالق حــُــــســـیـــــن ...
    سلام علیکم :)
    لینک شدین !

    + سربزنید ....
    یا علی مولا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون
    چشم
  • دختر خاکی
  • کربلاااااا
    کربلاااااااا
    کربلااااااااااا
    اللهم ارزقنا
  • دختر خاکی
  • چهل شب چهل روز است یاران پر کشیدند/سبک بالان دل از دنیا بریدند چهل شب در مدینه شور و شین است/ فلک در ماتم مولا حسین است کجا رفتند آن مردان میدان/همان گل های باغستان ایمان کجا رفتند آن گل های پرپر/حسین و اکبر و عباس و اصغر خدایا کوفیان پیمان شکستند/بروی آل طاها آب بستند خدایا داده ام از کف یقینم/عزادار گل ام البنینم چهل شب کودکان بی یار و یاور/چهل شب در خرابه داغ خواهر چه شب هاییست شب های مدینه/چهل شب یاد بابا با سکینه که هفتاد و دو گل از ساقه چیده؟/ همه گل ها به روی نیزه دیده؟ چهل شب عمه با یاد گل یاس/ چهل شب یاس با دستان عباس چهل شب اشک زینب بر دو عین است/ به لب ها ذکر ذکرٍ یا حسین (ع) است    اربعین حسینی تسلیت باد .
    پاسخ:
    سلام دوست من بر شما هم تسلیت

    این روزها دل م شدیدا تنگ شده برایت

    در سیل ظیم عاشقان جد غریب ت ، تو را می بینم

    غریب تر از همیشه

    تویی که چشم دوخته ای به عمه زینب ت و اسارت ش

    شهادت گوارای شما ست

    اما

    اما اسارت

    امان از اسارت

    اینجا کربلا

    من

    تو

    غربت

    و آسمانی که می بارد و باران ش تمامی ندارد

    دل م برای ت لک زده جان من

    دل م بی قرار ت شده

    من به قربان ت

    قلب م تاب ماندن در سینه ندارد

    این اربعین حس و حالی عجیب دارم

    آسمان چشمان م بی بهانه تر از همیشه می گریند برای تو  به نام تو   به عشق تو

     

    مولای من

    امام زمان م

    ای وارث جوشن

    ای وارث ابراهیم ولی الله

    ای تبر به دوش تنهای این روزها

    دست م را بگیر

    که پاک بمانم

    برای تو

    به عشق تو

     

    مرا هم به نام خود سند بزن...

    سلام

    سری به این کلبه بزن

    منتظرم بانو...

    پاسخ:
    علیکم السلام مهربووووووووووووووووونم
    چشم حتما