نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

تلنگر

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ
  • ۹۴/۰۹/۱۴
  • نشانه گمنام

نظرات  (۱۲)

چه خوشبختی بزرگی ست بدبختی های کوچک ! روح های اندکی که از رنجهای حقیر به ناله می آیند، دردهای روزمره گرفتارشان میکند ، قدر سعادت بزرگی را که خداوند نصیبشان کرده است نمی دانند . اینها از لذتهای روزمره و نعمتهای ریخته پاش هم غرق شور و شعف میشوند . این دنیا ، برای این دلها بهشت است . کامی که با آب نبات شیرین می شود چقدر آسان میتواند خوشبخت باشد .

دکتر علی شریعتی / آثار گونه گون / صفحه 75
                           





پاسخ:
چقدر زیبا ممنونم
  • بانوی گمنام
  • چه تلنگر زیبایی
    ممنونم خیلی اموزنده بود
    التماس دعا نشانه عزیز خواهر خوبم
    پاسخ:
    علیکم السلام سیده بانوی عزیز ممنون از حضور سبزتون دووووست خووووووووووبم
    محتاج دعاییم
  • •●✘ مریم جوون✘●•

  • シツ تفلده تفلد ،، دست دست اومدم دعوتت کنم دوست عزیزم シ ツ
    دوست عزیزم سلام
    مطالبتون ووبتون عالی لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک
    تنهاخواهشی که ازتون دارم اینه که میخام تا روز تولد عشقم که نزدیکه ٬ به اندازه سال تولدش نظرجمع کنم ممنون میشم شماهم به وبم سربزنید وبهش تبریک بگید
    (( میدونم معرفتت زیاده و سرت شلوغه اما اگر یه کوچولو واسه منم وقت بذاری ممنونت میشم ))
    در ضمن خوشحال میشم اگر تمایل به لینک شدن داری بوگوی که بلینکمت.
     "" دوست گلم لطفـــــــــــــــــــــــــــــــــا بیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ""
    پاسخ:
    عیلکم السلام
  • نجمه خانم
  • سلام گذاشتم تو تلگرام 
    پاسخ:
    علیکم السلام
    نجمه جان ممنونم عزیزم
    آمدم ای شاه سلامت کنم عرضه ارادت به مقامت کنم

    آنچه که دارم تو رساندی به من هیچ ندارم که به نامت کنم

    آمده ام تا که سلامت کنم , سلامت کنم

    حرمت باغه گلو نور نفست بویه بهارست

    نگهت قبله نمایه رخه بی صورت یار است

    چه کسی رو به تو آوردو نچید از تو نگاهی

    دله ما زلفه پریشان رخ تو آینه دار است

    نفست جامه بهارستو رخت سبزه ی نوروز

    چقدر بخت پریشان که در این سبزه دچارست





    ♫♫♫♫♫♫

    موجی وامانده در خود جا مانده بیرون از دریا مانده

    موجی سرگشته از خود برگشته تنهایه تنها مانده

    جانی بی تابم چشمی بی خوابم لبریز ار رویایه تو

    موجی تنهایم روزی می آیم می افتم در پایه تو

    روزی می آیم , روزی می آیم می افتم در پایه تو

    این دسته تو تهی لبریزه دعاست دامانه شما گله باغه اجابتو التجاست

    آغوشه شما لبریزه خداست خلوتگه امنه شکفتنه غنچه ی گریه هاست

    این دسته تو حین لبریزه دعاست

    دامانه شما گله باغه اجابتو التجاست

    آغوشه شما لبریزه خداست

    خلوتگه امنه شکفتنه غنچه ی گریه هاست

    ای آینه رو دیداره شما آغشته ی لطفو عطاست

    پاسخ:
    این شعر خیلی زیباست هر وقت از تلوزیون پخش میشه و حرم رو نشون میده بد جوری هواییی میشم
    ربیع مبارک
  • دختر خاکی
  • چه آموزنده
  • دختر خاکی
  • سلام
    باافتخارلینک شدید
    پاسخ:
    علیکم السلام دوست مهربونم ممنونم از شما و همچنین

    کاش یادمان باشد

    ظهر عاشورا

    تو در حال سینه زنی هستی

    و

    مولای مان مهدی

    به امر خدای مان " الله"

    در حال نماز خواندن است

    همچون جدش حسین در ظهر عاشورا...

    پاسخ:
    سلام فدای شما دوست عزیزم بشم من
    خوشحالم از حضورسبزتون و دلنوشته های زیبا و امام زمانیتون
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام والرحمة

    والا زندگیمون با این فضاهای مجازی کم کم داره به سمت اختلال پیش میره
    باید فکر بحالش کرد...

    و من الله التوفیق...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بله دقیقا
    فکر که چه عرض کنم خب خود جوونا باید اعتیاد به این چیزا نداشته باشن این هم یه نوع اعتیا هست
    ممنون از حضورتون برادر علوی کوچک ربیع مبارک
  • همسر سید علی ...
  • خیلی هم خوب بود ...
    دعا کنید این تلنگرها رو به عمل هم برسونم :|
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ان شا الله
    راستی دوبار برا اون پست رمزی شما پیام گذاشتم ولی نمیدونم ثبت شد یا نه ؟
  • عباس زاده
  • سلام علیکم مومن
    حلول ماه ربیع بر شما مبارک
    عزاداریهاتون هم قبول ان شاالله
    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام
    بر شما هم مبارک
    همچنین
    عاقبت شما هم بخیر
  • علیرضا توکلی راد
  • پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند: 
    آفَةُ العِبادَةِ الفَترَةُ ؛
    آفت عبادت ، سستى است .
    المحاسن ، ج 1 ، ص 17 .
    پاسخ:
    بسیار حدیث زیبایی بود