نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

بی قراری

چهارشنبه, ۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷ ب.ظ

اومدم بنویسم دیدم مثل بقیه قلم خوبی ندارم

فقط می خواستم یه خواهش داشته باشم بچه ها حواستون باشه وقتی میگن تلگرام و واتساب و وایبر و هر چیز دیگه ای شما رو از معنویات دور میکنه نگید اینطور نیست به یه سری گفتیم این چیزا اشتباهه خندیدن و  گفتن بچه مذهبیا از ما بیشتر فعالترن و با برادر و خواهر گفتن فکر میکنن چه خبره؟؟

 چه جوابی داریم برا این افراد خب راست میگن دیگه اون ور آبیا فهمیدن با رایگان کردن این چیزا چطوری فرهنگ ملت رو زیر سوال ببرن

یه سوال داشتم آیا درست هست یه دختری که ادعای مذهبیت میکنه عکس یه شهید رو تو صفحه تلفن همراهش بزاره و دم به دقیقه ببوستش به نظر شما اون شهید از این کار راضی هست ؟

خب ماها که ادعای مذهبیت و مسلمونی داریم چرا همیشه فقط حرف میزنیم و عمل نمی کنیم بیشتر به خودم میگم به نظرم خودمو خیلی باید اصلاح کنم باید بیشتر بتونم حیا و عفتم رو حفظ کنم 

وقتی به بچه مذهبیا میگیم از این فضاهای رایگانی که در اختیارتون قرار دادن دور بشین میگن مگه ما چیکار میکنیم داریم کار فرهنگی انجام میدیم و گروه جمع میکنیم و بحث میکنیم.

راستش یه جای کار میلنگه

فقط خدا هممون رو هدایت کنه و ما رو شرمنده امام زمان عج و شهدا نکنه.

دوستان ببخشید مطلبم متفاوت بود کلی این چند روز فکرم در گیر این چیزا بود خواستم جواب شما بزرگواران رو هم در این باره بددونم.

  • ۹۴/۱۰/۰۲
  • نشانه گمنام

نظرات  (۶)

  • نجمه خانم
  • عزیزم من زیاد ندیدم این چیزها رو ولی شنیدم دربارش 

    و الان در متن شما (اون مثالهات) 

    من نظرم همینه که نوشتی 

    «راستش یه جای کار میلنگه »


    سلام گل من 
    پاسخ:
    علیکم السلام مهربونم
    بله دقیقا یهجای کار میلنگه
  • رفاقت به سبک شهید
  • سلام نشانه عزیز اره به خدا
    حق با شماست
    پاسخ:
    علیکم السلام به روی ماهت
    کاش میشد یه تحقیق اساسی رو این موضوع کردو موانع رو برداشت
  • دختر خاکی
  • سلام 

    به لطف پروردگارچهارشنبه در (سی وهشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن بامیزبانی کرمانشاه) بعنوان مستمع حضورداشتم و دعاگوی تمومی دوستان بودم...

    براستی که قرآن زنگاررا ازدلهاپاک میکند....

    مراسم بسیار معنوی و نورانی بودو....
    ادامه در وبلاگ


    چادرخاکی.بلاگ.آی آر
    پاسخ:
    علیکم السلام عزیز
    قبول باشه

    سن بن صیقل مى گوید:

     

    (از امام صادق (ع ) پرسیدم : مردم از پیامبر روایت مى کنند (اندیشیدن یک ساعت ، بهتر از عبادت یک شب است )، چگونه اندیشه اى است ؟).

     

    امام صادق (ع ) فرمود: هنگامى که انسان از کنار خرابه یا خانه (رها شده اى ) مى گذرد، بگوید:

     

    (این ساکنوک ، این بانوک ، ما بالک لاتتکلمین )

     

    آنها که در میان تو سکونت داشتند، کجایند؟ آنها که تو را ساختند کجایند؟

     

    چرا سخن نمى گوئى ؟

     

    (به این ترتیب ، هم امام ، آن روایت را تصدیق فرمود، و هم چگونگى تفکر ارزشمند را بیان داشت ، و براستى که چنین است، فکرى که مایه عبرت فکرى گر چه اندک باشد، بهتر از عبادات طولانى ، ولى سطحى و بى عمق خواهد بود).

    اصول کافى ، ج 1، کتاب العقل و الجهل

     ولادت حضرت محمد ص و اقا امام جعفر صادق مبارک باد
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از روایت این حدیث
    بر شما هم مبارک
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • متاسفانه :(
    :/
    :|
    پاسخ:
    دقیقا بله خیلی جای تاسف داره
    ممنون از حضورت مهربوووووونم
  • حسین (حدیث سرو)
  • سلام والرحمة
    همیشه ما یا از اینور بوم میفتیم یا از اونور
    جمله ای دیده بودم
    در جهان یک فضیلت هست و اون علمه
    و یک رذیلت هست و اون جهله
    بعد با خودم فکر میکردم
    دیدم تمام اسلام حرفش همینه
    اگ ما علم داشته باشیم خود به خود میشیم یکی مث سلمان فارسی
    تمام حسنات از همین علمه
    و تمام سیئات از جهل

    در مورد فضاهای مجازی موافقم
    البته نه بطور کامل
    بنظرم اگر کسی بتونه مفید باشه، اینم میشه جهاد فرهنگی
    ولی متاسفانه آسیبش بیش از فوایدشه
     مهم تر از دین یاوری، دیندار بودن خودمونه
    یکی مثل من که تو کار عمل واجب و حرام خودش مونده چجور میخواد با وبلاگ و شبکه های مجازی بقیه رو بیاره تو دین؟
     امثال من نزدیکه که از دین خارج بشن، بعد دغدغه دیندار کردن بقیه رو دارن...

    خدا آخر و عاقبت همه مونو ختم بخیر کنه.

    ضمنا درباره پست ماه ربیعم، عنوان کنم که خواهر بزرگوارمون که صاحب وبلاگ رگا هستن، حرفهایی زدن. اگر قانع شدم تو پست بعدی عنوان میکنم که اشتباه کردم.

    پست عالی بود.
    خودتونو دست کم نگیرید.
    قطعا پست هاتون جذابند.

    و من الله التوفیق...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    کاملا موافقم با صحبتهاتون

    آمین
    کسی نمیدونه کی راست میگه کی غلط فقط ان شاالله امام زمان عج از ما راضی باشن
    ممنون از شما