نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

سردار شهید حسن انتظاری(صلوات*)

پنجشنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۴۳ ق.ظ

سلام بزرگواران نمیدونم چرا امروز یه حسی بهم گفت کتاب آخرین نامه رو باز کنم و یه شهید رو برا نوشتن از او در این فضا انتخاب کنم هر کدوم از بزرگواران این کتاب رو دارن به ص 89 این کتاب مراجعه کنن.

بسم الله

سردار حسن انتظاری از فرماندهان محبوب بسیجیان تیپ الغدیر یزد بود.

در سال 1341در خانواده متدین و مذهبی در محله گنبد سبز شهرستان یزد متولد شد.

با اوج گیری انقلاب و مبارزات علیه رژیم طاغوت به خیل عظیم سربازان امام زمان عج پیوست و به مبارزه علیه طاغوتیان پرداخت.

با پیروزی انقلاب و تشکیل سپاه به کردستان و کرمانشاه در مناطق غرب کشور عازم شد او پس از اعزام به جنوب کشور در عملیات های متعدد شرکت نمود

در سال 1362 بر اساس رویایی که از شهید صدوقی برای توصیه به ازدواجشان دیده بود ازدواج کرد.

سرانجام در عملیات بدر در منطقه عملیات شرق دجله در تاریخ 22-12-1363 بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه رفیع شهادت رسید.

شهید انتظاری صلوات فرستادن را حلال بسیاری از مشکلات میدانست و همیشه برا مشکلات بزرگ و کوچک خود صلوات می فرستاد و دیگران را نیز با جمله (فدات شم صلوات بفرست)به فرستادن صلوات بسیار تشویق می کرد بچه های رزمنده هم به پیروی از این فرمانده دلاور ،در فرستادن صلوات کوتاهی نمی کردند امروز هم مشکلی بزرگتر از غیبت آقا و مولایمان امام زمان عج نداریم ، مانیز ان شالله سبک این شهید را ادامه داده و برای ظهور مولایمان ختم صلوات می گذاریم  و ثواب آن را به این شهید بزرگوار و دیگر شهدا هدیه می کنیم.

بزرگواران ان شالله در پست بعدی آخرین نامه ی این شهید بزرگوار را که در آخرین لحظات شهادتش نوشته بود را می نویسم.

یا علی التماس دعای فرج

  • ۹۵/۰۱/۰۵
  • نشانه گمنام

نظرات  (۷)

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام عزیزم

تصمیم م بر خداحافظی بود اما نوشته ی این سید بزرگوار منو از تصمیم م برگردوند

 

 

هستم

به نام نامی مهدی هستم

 

 

انتشارات " سوره مهر"

کتاب فوق العاده ای ه" پایی که جا ماند"

اگه تونستی کتاب " وقتی کوه گم شد رو هم بخون" این کتاب منو به اوج آسمون برد

هدیه ی یه شهید بود ش

 

شدیدا دوستت دارم

مواظب خودت باش و خوبیهات رو به مادرمو حضرت زهرا بسطان ها از ت ندزدن

 

یا علی مدد ...

پاسخ:
علیکم السلام عزیز
خدا رو شکر
ان شاالله فدات شم
ممنون از معرفی کتاب عزیز
ما هم همچنین خواهر گلم
الهی دورت بگردم و همچنین عزیز
یا علی
هعی
سردار شهید حسن انتظاری



صلوات بفرست
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلاااااام نجمه جووووونم خووووبی گلم چه خبر از مادرتون؟؟
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم..

ان شا الله پیرو راهشون باشیم..

ممنون بابت متن زیباتون.. این شهید بزرگوار رو نمیشناختم.. شفاعتتون با سید الشهدا

ان شا الله کتابو میخرم و میخونم:)

اللهم عجل لولیک الفرج لحق زینب الکبری
پاسخ:
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ان شالله دوست خوبم
ممنون از حضور سبزتون
ان شالله
آمین

به دعای شما خواهر

چه زشته که خودم اصلا دعا نمی کنم...

چه بده بی توکلی....
پاسخ:
نجمه جوووونم فدات شم توکلتو هیچ وقت از دست نده الهی دورت بگردم  صبور باش سعی کن قرآن زیاد بخوووونی
سعی کن بالا سر مادر بزرگوارتون سوره نور رو زیاد بخونین
قرآن معچزه میکنه فدات شم
ان شالله به زودی زود مادرتون بهتر میشن نگرااان نیاش فدات شم
بسپارش به خانم فاطمه زهرا به شهدا به اونا که بسپاری قضیه حله عزیز

سلام بر بانویی که در مسیر بهار جان ها قدم بر می دارد

نشانه ی عزیزم

شدیدا دوستت دارم

و بیشتر از همیشه برات دعای خیر می کنم

علی یارتون

ممنون بابت بودن ت

پاسخ:
علیکم السلام نفس ما رو سیاهییم بانووووووو
منم دوستت دارم خیلی عزیزی برام رفیق و همراه همیشگی
و همچنین بانووووو
ممنون از شما بابت حضور سبزو همیشگیتون