نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

آمدم

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ
سلام بزرگواران اعیاد بر همگی شما با تاخیر مبارک ان شاالله .
عاقبت همه شما بزرگواران ختم به خیر و شهادت باشد ان شالله.
توفیق شهادت داشتن نیز نصیب هرکسی نمیشود پس سعی کنیم معرفت شهدا را کسب کنیم و همان طور باشیم که شهدا بودن .
اگر طالب حاجتی هستیم و هنوز به آن نرسیده ایم نا امید نباشیم و به زمین و زمان حرف نزنیم و وقتی حرف از توکل و توسل می زنیم توسل و توکل واقعی باشد نه ظاهری .
تو این مدت که نبودم فراموشتون نکردم و همگیه شما بزرگواران رو هم دعا کردم .
ان شالله که شهدا شفیع همه ما باشن .
نمیدونم چرا امشب حال و هوای خاصی دارم دلم می خواست تو حیاط جمکران بودم و با آقا درد ودل می کردم.
از همه ی شما بزرگوارانی که در نبودم فراموشم نکردین تشکر می کنم .
شما رو مهمان خاطره ای زیبا از همسر شهید چمران میکنم .
بسم الله
وسط شب که مصطفی برای نماز شب بیدار می شد ،طاقت نمی آوردم و میگفتم:"بسه دیگه! استراحت کن خسته شدی"
می گفت :"تاجر اگر از سرمایه اش خرج کند بالاخره ورشکست شود باید سود در بیاورد که زندگیش بگذرد ، ما اگر قرار باشد نماز شب نخوانیم ، ورشکست می شویم."
اما من که خیلی شب ها بیدار می شدم کوتاه نمی آمدم و می گفتم :"اگر اینها که این قدر از شما می ترسند بفهمند این طور گریه می کنید ....
مگر شما چه معصیتی دارید ؟
چه گناهی دارید؟خدا همه چیز به شما داده ، همین که شب بلند می شوید خود یک توفیق است"
آن وقت مصطفی گریه اش هق هق می شد و می گفت:"آیا به خاطر این تو فیق که خدا داده او را شکر نکنم؟

چقدر با شهدا فاصله داریم .....
مسیر رسیدن تا به شهدا بسیار است اما می توان به آنها رسید اگر واقعا قلبمان را خداییی و شهداییی کنیم.
دعای فرج هر گز فراموش نشه بزرگواران
حقیر فرداشب به وبلاگهای زیبای شما بزرگواران خواهم آمد.
یا علی التماس دعای فرج
  • ۹۵/۰۲/۲۷
  • نشانه گمنام

نظرات  (۴)

  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • خوش اومدید ...
    پاسخ:
    ممنون
    اول باید بریم معنی توکل توسل رو یاد بگیریم


    من اگه بعد توکل توسلم به نتیجه ی خودم نرسم بدوبیراهم شروع میشه!!!   :/
    پاسخ:
    سلام نجمه جووووووونم
    دقیقا همین طوره اول باید توسل و توکل کردن رو یاد بگیریم.
    نمیگم من این طور نیستم منم گاهی بد جوری از کوره در میرم ولی یه ساعت طول نمیکشه انگار یه کسی بهم می فهمونه که کارم اشتباهه بله باید توکل کردن رو یاد بگیریم باید قلبا به خدا اعتماد داشته باشیم و بدونیم که خدا صلاح ما رو بهتر از خودمون میدونه عزیز
    سلام ..
    بزرگ مهدوی ..
    قدمتون گرامی ..
    ان شالله به حق زهرا س بهشت دنیا و اخرت نصیبتون بشه
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون از حضور سبزتون
    ممنون از شما
    ممنونم و همچنین
    مناحات شید چمران بسیار زیبا و عارفانه ست ..

    تو این مقام هم بسیار به نکته ظریفی اشاره کردند ..

    ان شالله توفیق بندگی رو خداوند بهمون بدند
    پاسخ:
    ان شالله