نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

امتحان خوشی

شنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۵، ۰۴:۱۷ ب.ظ

سلام خدمت بزرگواران مومنه و مومن

اگر این مدت نبودم و غیبتم طولانی بود می خواستم کمی دور از این فضا باشم اول خودم رو کمی بسنجم .

ان شالله که همگی سالم و سرفراز باشین

هفته ای یک بار میام مطلب میزارم البته روزش مشخص نیست

ان شالله بتونم مثل قبل فعالیت داشته باشم و مطالبی رو بزارم که به درد هممون بخوره

پیشاپیش اعیاد رو تبریک عرض میکنم

فردا دعای عرفه برا همدیگه و برا موفقیت جوونا و برا سلامتی رهبر عزیزمون و برا فرج مولامون حتما حتما  دعا فراموش نشه.

بسم الله

آیت الله احمدی میانجی می گفت:امتحان های خداوند بر دو نوع است:

امتحان با سختی و امتحان با خوشی ها و راحتی ها

سپس ادامه می دهد که امتحان با خوشی ها مشکل تر است و شاید هر هزار نفر، یک نفر از آن سربلند بیرون بیاید {تصور کنین که }خدا پول بدهد، مقام بدهد، صحت بدن بدهد ، وسایل و امکانات بدهد و آدم خودش را گم نکند چند نفر می توانند از عهده این امتحان بیرون بیایند؟

حقیقتا که باید فکر کنیم چقدر امتحانهایی که خدا برامون قرار میده بزرگ و سخت هست .

خدایا یاریمان کن از این امتحانی که سر راهمان قرار دادین سربلند بیرون بیایم.

بزرگواران فردا دعای عرفه دعا گوی همه شما خواهم بود شما نیز فراموشم نکنین.

  • ۹۵/۰۶/۲۰
  • نشانه گمنام

نظرات  (۴)

سلام
خوش اومدی

پستت هم چمدونم والا قبول دارم ولی. .. خودمم همینم...
پاسخ:
سلام نجمه جوووونم خوبی دلم تنگ شده بود
ممنون عزیزم
کاش هممون هر لحظه که گناهی ازمون سربزنه به این فکر کنیم داریم رد میشیم از امتحان باید لحظه به لحظه زندگیمون مراقب باشیم چون همیشه تو امتحان هستیم ان شالله که سربلند باشیم در این امتحانات الهی
سلام عزیزم
خوش اومدی
حال و احوال خوبه ان شاالله؟
شما هم مارو فراموش نکنین فردا:*
پاسخ:
سلام دلاجوووونم ممنون عزیز
شما خوبین دوست خوبم؟
بله یاد همه بودم همه و همه
سلام

میدونی اگه خوشی ای هم داریم چنان تو ناخوشی ها گمه که .... اصلا دیده نمیشه 
مگه مثل من بری سرکار مرضهای مردم رو ببینی و هی با خوت فکر کنی کی نوبت تو میشه!!!!
پاسخ:
علیکم السلام نجمه جوووونم
شما خیلی صبوری میدونم که در این امتحانات الهی سربلند بیرون میای
راستی 
تو چقدر راحت نت اومدن رو محدود می کنی 
من تمام فراغتم اینجاست تودنیای واقعی دلخوشی ای ندارم...
پاسخ:
فدای شما بشم
عزیز خب سعی کن فراغتت رو با قرآن خوندن پر کنی با دعاهای زیبا با زیارت عاشورا که چقدر زیباست
الآنم اینجا نشستم مامانم تند تند صدام میزنه میرم که بعد بیام به وبهای شما عزیزان سر بزنم