نشانه

الا بذکرالله تطمئن القلوب

۶ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

عکس نوشت مهدویت

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ب.ظ

 آقا و مولایم امامتت مبارک

دوستان بزرگوار به این کلیپ زیبا هم حتما سفر کنین آدرسشو براتون میزارم


www.farsimode.com/1390/04/24/دانلود-کلیپ-استغاثه-زیبا-وسوزناک-رهبر/



  • نشانه گمنام

پای درس استاد

جمعه, ۲۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ب.ظ

آیت الله بهجت فومنی فرمودند: تکان  می خوری  بگو یا صاحب الزمان ،می نشینی بگو یا صاحب الزمان، بر می خیزی بگو یا صاحب الزمان ،صبح که از خواب بیدار می شوی مودب بایست و صبحت را با سلام به امام زمانت شروع کن و بگو آقاجان دستم به دامنت خودت یا ری ام کن ،شب که می خواهی بخوابی اول دست بر سینه بگذار و بگو"السلام علیک یا صاحب الزمان عج"بعد بخواب،شب و روزت را به یاد محبوب سپری کن که اگر اینطور شد ،شیطان دیگر در زندگی تو جایگاهی ندارد ،دیگر نمی توانی گناه کنی،دیگر تمام وقت بیمه امام زمانی....
و خود امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند :در حیرت دوران غیبت  فقط کسانی بر دین خود ثابت قدم می مانند  که با روح یقین مباشر و با مولا و صاحب خود مانوس باشن .
بزرگواران برای تعجیل در فرج آقا صاحب الزمان عج و برای نابودی دشمنان شیعه و شادی روح تمامی شهدا از جمله شهدای نیجیریه یک ذکر صلوات هدیه کنیم

ان شالله فرموده استاد عالیقدر آیت الله بهجت فومنی که روحش شاد را سرلوحه زندگیهامان قرار دهیم.

یا علی مدد

  • نشانه گمنام

آخرین نامه (شهید علیرضا نوری)

يكشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۴، ۰۸:۳۶ ب.ظ

سلام دوستان با آرزوی  بهترینها برای همه ی شما بزرگواران  و با آرزوی قبولی عزاداریهایتان در ماه محرم و صفر همه ی شما را میهمان بخشی از آخرین نامه ی شهید علیرضا نوری به همسرش دعوت می کنم .که این نامه برگرفته از کتاب آخرین نامه های عارفانه و عاشقانه از شهدا از گروه فرهنکی شهید ابراهیم هادی صص 49-50

حتما این کتاب زیبا را تهیه فرمایید

بسم الله
به فرزندانم بگو که پدرشان در این راه با افتخار قدم نهاد و با افتخار آن را دنبال کرد .
سعی کن که از همان کودکی آن ها را با نماز آشنا کنی و تو خودت هم بدان که اگر در خانه ای نماز نباشد هیچ چیز نیست و نور حق و برکت و سعادت از آن خانه خواهد رفت.
از تجملات زندگی آن چنان که تا به حال پرهیز کردی پرهیز کن .
هر چه ساده تر زندگی کنی ،گرفتاری ات کمتر خواهد شد.
به فرزندانم حجاب را بیاموز ،آن چنان که خودت آموختی .حجاب چشم،حجاب زبان،حجاب گوش،حجاب دست ها و حجاب پاها.
بدان که حجاب ابعاد گسترده ای دارد که در بعضی از این ابعاد زن و مرد مشترک هستن و در بعضی هم نیستن مانند حجابی که مخصوص خانم هاست .

محبوبم ! از هیچ چیز نترس جز خداوند تبارک و تعالی ، چون هیچ عاملی نیست که حقیقتا قابل ترسیدن باشد مگر اینکه انسانی در خود تلقین کند.

وقتی کاملا به خداوند تبارک و تعالی تکیه کردی،آن وقت خواهی فهمید .

به فرزندانم بیاموز که مبادا در زندگی شان پول،ثروت،زرق و برق زیبا و مقام و شهرت نقش تعیین کننده ای داشته باشند که همه ی اینها دام شیطان است.اگر کنترل نشود انسان را به سقوط خواهد کشید.

محبوبم!باز بر این تکیه می کنم که تا مطلبی برایت ثابت نشده ، ازکسی قبول نکن حتی اگر پدر و مادرت باشند؛چون زود باوری زندگی خیلی ها را به نابودی کشانده

در برابر مشکلات به پروردگارتواناتوکل کن واستوارباش که حتماپیروز خواهی شد.

قرآن رابازکن وحتما سوره نسا را بخوان که برایت خیلی مفید است .

بدان که همیشه تصورات بد نسبت به یک انسان از نحوه ی کردار و رفتار آن انسان سرچشمه میگیرد و تو سعی کن که در برخورد با مردم ، مخصوصا مردم نامحرم به نحوی رفتار کنی که به جای اینکه گمان بدی نسبت به تو پیدا کنند ، حسن احترام آنها برانگیخته شود.

آن چنان که تا به حال رفتار کردی ،یعنی حجاب را به معنای کامل به کار ببری،حتی در حیاط منزل و من به این عمل تو اطمینان دارم.

دوستان بزرگوار هرچند بخشی از نامه برای شما نوشته شد ولی همین یک بخش برای یک عمر کافیست اگر به آن جامه ی عمل بپوشانیم

شهدا همه ی این صحبتهاشون و خواسته هاشون تنها به خانواده ی خودشان نیست بلکه آنها تمام عشق و هستی شون به خاطر مردم این ملت به خاطر اسلام فدا کردن و وصایای آنها برای همه ی ماست پس سعی کنیم از این طریق ادامه دهنده ی راهشان باشیم 

یا علی مدد

بنده حقیر فعلا نمیتونم به مطالب زیبای شما بزرگواران سر بزنم تا حدودی سر زدم ولی پیام برا دوستان نذاشتم ان شا الله سر فرصت مناسب حتما سر خواهم زد

یا علی التماس دعا

برای فرج آقا دعای فرج فراموش نشه.

  • نشانه گمنام

تلنگر

شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹ ب.ظ
  • نشانه گمنام

آرزوی شهادت

چهارشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۴ ب.ظ

http://www.zahra-media.ir/wp-content/uploads/2012/09/SAFFAT_3_1.jpg

  • نشانه گمنام

سلام بزرگواران مثل همیشه بابت تاخیر طولانی مدتم شرمنده  ان شاالله با این پست بتونم این تاخیرم رو جبران کرده باشم 

و از دوستانی که به بنده کامنتهایی گذاشته بودن از خیلی وقت پیش بنده ندیدمشون راستش امشب قسمت هرزنامه ها رو باز کردم اصلا نمیدونستم چنین چیزی هم هست هیچ وقت این نظرات رو بنده تو قسمت نظرات جدید نداشتم نمیدونم قضیه چی بوده از همه ی دوستانی که به وب بنده حقیر سر زدن و کامنت گذاشتن و بنده مشاهده نکردم اصلا نمیدونستم چنین چیزی هست معذرت می خوام ان شالله حلال کنن .

قلبا از دوستانی که زائر کربلا هستن التماس دعا دارم ما که مثل همیشه از پیاده روی اربعین جا ماندیم ما جاماندگان را نیز یادی کنین.


کربلا ای کاش من هم مسافرت بودم

السلام علیک یا سید الشهدا (علیه السلام)

ویژگی جایگاه امام حسین (علیه السلام) در برزخ:

در روایت است که حسین (علیه السلام )در عالم برزخ در سمت راست عرش خدا است و از آنجا به شهادت گاه خویش که در آنجا در خاک غلطیده و به آنچه در آنجا روی داده و به اردوگاهش می نگرد و به زیارتگرانش می نگرد در حالی که آنان را میشناسد و نام هایش و نامهای نیاکانش را می داند و به درجه و جایگاه هر یک از آنان ، در پیشگاه پروردگار آگاه است .

و آنکس را که در سوگ او اشک میریزد  می بیند و برای او از خدا آمرزش می خواهد و از پدران خویش می خواهد که برای آن سوگوار گریان ، از خداوند آمرزش می خواهند و می فرماید(ایها الباکی ! لو تعلم ما اعد الله لک لکان فرحک اکثر من جزعک : ای گرینده ! اگر میدانستی که خداوند چه پاداشهایی برای تو فراهم ساخته بی گمان شادمانی ات فزون تر از غم و سوگواریت بود ).

ان شاالله که ما که نیز جزء آمرزیده شده گان باشیم.

و اما ویژگی بعدی که:

ویژگی حسین علیه السلام در رستاخیز می باشد:

در روایت است که حسین علیه السلام را مجلسی در سایه سار عرش است که ویژگی ای شگفت دارد و آن اینکه اهل آن مجلس جملگی از اشک ریزندگان و زیارتگران حسین علیه السلام هستند که به سخنان او انس گرفته اند و از امان یافتگانند و آن هنگام که در آن مجلس نزد حسین علیه السلام گرد آمده اند همسران آنان از بهشت پیغام می فرستند که ما مشتاق دیدار شماییم ، ولی اهل آن مجلس از رفتن به بهشت سرباز میزنند و سخنان امام حسین علیه السلام و همنشینی با او را در برابر بهشت و نعمت های بهشتی بر می گزینند .

این مطالب برگفته از کتاب ( امام حسین علیه السلام این گونه بود ص 50 تالیف آیت الله حاج شیخ جعفر شوشتری)

  • نشانه گمنام